rødhette* Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Når tok dere med de små til frisør første gang?
wirre;o) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 8 mnd, men tanta er frisør og klippet henne hjemme..
Mø schæl! Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Første gang da hun var litt over 2 år. Trodde jeg skulle få sjokk: 220 kroner for nøyaktig 3 minutter. Frisøren klippet litt lugg og rettet litt på håret bak, og that`s it!
r r r Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Nettopp derfor har ikke mine vært hos frisøren. Eldste på 4,5 år klipper jeg selv med hårklippemaskin (slik som pappan) og nr2 på 2,5 år, henne klipper jeg med saks (pannelugg og lengden). Dette har jeg tenkt å fortsette med til de er så store at de nekter selv... Og så er det ikke bare penger spart men også masse tid siden vi ikke trenger å dra noe sted for å få klippet dem - det tror jeg faktisk ville vært mest pes!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 220 kroner? wow, da hadde jeg skiftet frisør! Jeg betaler 75 kroner, tar cirka 5 minutt. Lugg og stussing bak.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 mange frisører som tar mye for barneklipp nettopp fordi de ikke ønsker at du kommer tilbake.
--arkin-- Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 hm, vi betaler 250 for snuppa. har ikke tenkt så mye over det, men det er kanskje dyrt det. Jeg betaler 500 for klipp så da synes jeg jo at barneklippen er billig hehe her klippa tuppa seg for første gang når hun var 1år ca og hun klipper seg fast 3 ganger i året. til 17 mai, sommeren og til jul
To tette + snart ei med flette Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Eldste var hos frisør da han var rundt et år, minsten har ikkevært hos frisør enda, jeg har bare klippet luggen hans noen ganger, og litt annet, han er nå straks 3.
SaDa Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Eldste var vel rundt året. Betalte 220 kr for hakkete klipp. Fant ut at da kunne jeg sikkert gjøre det bedre selv.. Prøvde, men endte opp med å låne maskin av svigerinna mi. Så kjøpte maskin og har brukt den siden. Eldste blir veldig fin med maskinklipp, men minste kler litt lengre hår, så får prøve å få min faste frisør til å klippe han.
Bonusmamma13 Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Første gang var han vel 15 mnd, Tar han jevnlig til frisør og betaler rundt 250 kr, men da klipper de frisyre på han og ikke bare på lengden. Men kommer sikkert til å kjøpe en klippemaskin og bruke etterhvert..
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Har to barn på 2,5 og 5 år. De går jevnlig til frisøren. Barneklipp koster kr.215,- . Første gangen hos frisør var de vel ca18 mnd. De blir klippet i frisyre, og de bruker god tid. Blir så fine, atte;))
ALIICE Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Var 4 mnd når jeg selv klippet han for første gang (hadde mye hår ja). Var 1 år når han var til frisør første gang! Jeg betaler gjerne 300 for en skikkelig fin klipp på han, han har så innmari pent hår at det er for ille å klippe han med maskin! Har nettopp funnet en fantastisk frisør, som tar 300 for å klippe han, men synes det er verdt hver krone!
twoboys & a girl Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 5 mnd. Måtte bruke strikk i håret hans... stolt frisør
Sjokoladekaka Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 Hehehe.. min eldste var 6 år første gangen. Før det gjorde eg det sjølv, og brukte frisøren som trussel om at sat han ikkje i ro, så måtte han til frisøren... "neeeei" sa han då. Trur han innbilte seg at frisøren var litt farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå