Gå til innhold

på overtid...


vimsan

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 3 dager over termin.. Det hadde ikke vært så ille om ikke både lege og jordmor forberedte meg på å få før tiden..

Flere som er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, så kjedelig! :o(

Jeg er ikke der enda, men sist jeg var hos jordmora gjorde ho meg veldig optimistisk på at jeg ikke kom til å gå lenge over tiden isåfall.

MEN, jeg føler fortsatt på meg at jeg kommer til å gå sånn 6-7 dager over jeg!

Kjedelig når både legen og jordmora har gitt deg falske forhåpninger da.

 

Hååååper du føder snart, vimsan!! :o)

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også en dag på overtid.... har så inderlig løst å bli ferdig!!! Snart begynner jeg å prøver ut alle kjerringråd!! Tror selv jeg blir å gå over med en uke...

 

Blir litt hypokonder også, har så mye symtomer :)

 

Lykke til alle mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nicket mitt sier så er jeg på overtid ja... Hadde termin 31.mars. Huff begynner å bli lei nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo så spent på å møte lille mini.. Nå har hun bodd lenge nok inne i magen.. Er på tide å komme ut nå:-) Prøve å godsnakke litt med magen i kveld:-) hehe

 

Også alle som sender meldinger og ringer hver dag og jeg må svare ikke i dag heller:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår at du er lei. Ivertfall hvis du har fått inntrykk av lege/JM at du skulle føde før! Mi JM seier at det er umulig å spå om når fødsel blir. Termin er jo alt innenfor 14 dager før og etter termindato (og kun 5% eller noko sånt føder på sjølve termindatoen)....

 

Vi er så vant til å planlegge alt så nøye i dagens samfunn og så kjem plutselig ein kjempestor ting som ein Fødsel og kan ikkje skrivast inn i kalenderen.... Det er ikkje lett for å oss å godta.

 

Sjølv har eg to dager igjen til termin, men regner med å gå ganske lenge over.

 

Sist gjekk eg 14 dager over, så eg har forberedt meg psykisk for lenge sia på to veker over for ikkje å bli så lei, men eg kjenner likevel at eg har veldig lyst å få ut lille babyen min snart! Både for å møte han og få tilbake kroppen min, men ikkje minst fordi vi skal flytte i slutten av april å vil ikkje være "nyfødt" når det skjer, sia det blir ein del stress!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er "bare" 2 dager på overtid med 3. mann. Holder på å bli sprø av denne ventinga!!!!! Har gått å håpet at noe skulle skje i 2 uker allerede. Hodet mitt tror at denne ungen ikke vil ut å må settes i gang. Mest redd for at den kommer til å bli veldig stor. Vræl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til termin snart overtid.. stor baby stor mage men ikke vil de sette meg igang. kommer til føde 14 dager over som med førstemann.. er så deppa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du - "Baby-i-april"!

 

Kjenner til det der.. Har UL-termin om 2 dager jeg også, og er ganske lei.. Menstermin er jeg 14 dager over nå.. Fødte 15 dager over termin sist, men ble satt igang. Håper vi slipper vente så lenge denne gangen!! Ønsker deg lykke til, også får du prøve å gjøre noe du synes er moro, og ikke bare sitte å vente..

 

Lykke til til dere andre som også venter og venter og venter..... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fire dager over termin. Har hatt rier med 7-20 minutters mellomrom i 3 døgn nå, så man kan trygt si jeg er lei! Noen som vet hvor lenge man kan gå med rier før det virkelig setter i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6 dager etter termin, og kjenner ingen tegn på at noe skal skje. har prøvd alt: kanel, lakris-rot, går tur, gått i trapper, tvunget mannen til sex og tatt tre runder med modningsakupunktur etter termin....nada. Min mor gikk 16 dager over tida med søstra mi, så kanskje jeg også må det. skrekk og gru. Skal føde på Bærum, der de er kjent for å la gravide gå både 16 og 17 dager over....og jeg kjenner personlig en som mistet barnet der, fordi hun ikke ble satt igang. Ufattelig tragisk, og jeg kan ikke forså at de ikke kan sette igang før, babyen er jo ferdig! Og det er ikke alle som går i fødsel spontant av seg selv. Jeg skal ihvertfall sette himmel og jord i bevegelse for å bli satt igang til uka hvis ikke noe skjer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...