tvilling73, 05/07 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Malt. Får h*n MM el MME? Og hvor gml?
mamma bing Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 7 mnd. får malt i grøt og ammes . hun får også kokt svisker nesten daglig, men sliter likevel...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 du kan jo prøve laktulose i stedet for malt. det tar noen dager før det får full effekt, men det hjalp veldig for niesen min, som hadde hard mage konstant.
tvilling73, 05/07 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg har en 2 åring med hard mage, hun får duphalac. Det har hjulpe utrolig, hun tør ikke bæsje ofte, gikk 6 dager denne uka men d var nå bløtt.. Men det viktige med Duphalac er at de må drikke MYE. Det gjør vår. Svisker, eple, ikke banan, ting med mye fiber i, dvs grønnsaker, frukt, og grovt brød. Nå eter vil ikke din skive men frukt kan hun suge på, honningmelon f.eks. og raspa eple. Vi har lagd smoothi i 3 dager nå, kanskje det som gjorde susen, hør på helsestasjonen. Bruk mer malt enn du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå