silhah og emilie Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 http://www.familienlykkelig.blogspot.com/ på bildet der emilie har rød kjole osv på seg kjolen hadde jeg på meg på 1 års bidene mine, lakkskoene og lua hadde mamma på seg da hun var lita:) syntes det var så morsomt..kjolen hadde blitt litt blassere i fargen da men:) senere skal jeg prøve å få lagt ut bilde av meg i den kjolen også..nesten samme jenta
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Artig å kunne bruke ting på nytt. Mamma har tatt vare på masse kjoler etter meg også, men de blir nok ikke brukt nei :-) Men noe andre klær har jeg liggende, som ikke er typisk jentete. Noe hjemmesydd bla.a. 70 talls stil er jo skikkelig in igjen nå. Veldig glad for mine to gutter - og vi kommer ikke til å få nr 3.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Så utrolig nydelig liten jente du har! Kjempesjarmis:-) Og hun hadde et veldig pent navn, har to døtre som heter Emilie og Amanda jeg:-) Herlig familie da:-)
silhah og emilie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 tusen takk:) hun er nok en liten sjarmis ja og det utnytter hun på det groveste hehe:p amanda også er nydelig da:)
silhah og emilie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 syns det er kjempe morsomt:) elsker gamle klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå