*lille blomst* Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hei! Vil bare minne om Bim treff tirsdag 8 april på kafe K i porsgrunn Noen som vet at de kommer?
Mamsen87 :) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hei! Jeg vil gjerne være med. Men spørs når på dagen?
*lille blomst* Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 18:00:) (står også oppført under Bim treff linken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå