Piipii Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Så ut som et sikkelig fint sted, er det å så fint som det ser ut til? Hvordan kommer man seg dit, og ligger det i nærheten av legolann eller noe liknene? Og hva er ca prisene der hvis noen vet?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Ville aldri bodd på et sted med så mye folk på så liten plass. Men det er meg.
nickoline og supermann Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 det står priser på sidene deres... relativt dyrt, men i følge pappan til andreas som er dansk er det helt knall. er ca 1 time fra københavn tror jeg. er litt vel langt til legoland, men sjekk ut bonbonland....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 http://lalandia.dk/ Bare å lese og kose seg her.
wirre;o) Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 trykk på prisen 2008, og på norske priser, bla ned på h.side og last ned pdf.fil;o)
Cat.68 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 ja det er så fint som det ser ut til. Rent og fresht overalt og husene inneholder alt man trenger. Det er suverent tilrettlagt for barn, med sprinlesenger i bdeanleggt slik at man ikke trenget å gå hjem for de at mindre barn trenger en dupp. Alle barneaktivitter er gratis og det er MYE, all andre aktiviteter syns jeg også r veldig billige og dt finnes no for enhver smak. At dt er mange menneskr der kan vel kanskje hende, men anleggt r svært så dt merkes ikke, og det aldrig problemer med å finne seg plasse på badeanlegget osv. Legoland ligger vel kanskje en ca 20 mil unna og BonBon land (tivoli) liggr ca 10 mil unna. Men veiene i Danmark r jo så fine at det går fint an å legge en slik etapp for å gjøre noe annet. Ellers har du jo fergen over til puttgarden hvor du har en lekter på 3 etasjer smekkfull av taxdree varer,,,,,,,,,,,,, det er ihvertfall en drøm for voksne og barn ned gottrei for enhver smek , hehe. Bor du ferieseentrt har du gratis overgang hver dag om du vil. Samt at badeanlegget også er gratis. Jo jeg kan ikke få fullrost lalandia, og vi skal dit i år igjen, noe vi gleder oss voldsomt til.
Piipii Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 Høres helt supert ut det her da. Hvor mye betaler dere for 1-2 uker?
Cat.68 Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Det går vel på ca 8.000 for ei uke med 2 voksne og 2 barn. Men som sagt da har man jo fri tilgang til badeanlegget så mye man ønsker, alle barneaktiviteter, og huset som rymmer alt man trenger ( - strøm det må man betale selv). Stranden ligger jo også rett ved siden av. Samt rengjøring av huset da man drar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå