Gå til innhold

Vet dere er lei men må bare spørre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man spise kanel og drikke te med kanel når en begynner å nærme seg fødeklar?

Jeg mener å ha lest et sted her at det er ett sånn triks for å sette igang c,og jeg har ikke lyst til å sette noe igang ihvertfall før jeg får avklart om jeg skal ha KS eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt det samme som deg. Så hvis du ikke vil at det skal starte enda, ville jeg for sikkerhets skyld venta med kanelen.

Skrevet

det er vel på lik linje med andre kjerringråd...

funker funker ikke...

så er du redd for at det kan sette noe igang så ikke drikk det..

det er nok tilfeldighetene som råder uansett,men er jo fryktelig kjedelig om du skal angre i ettertid om noe skulle ha skjedd i samme tidsrommet som du hadde drukket denne teen... :-)

selv tror jeg mer på at en ikeatur vil sette igang fødselen enn kanel-te.. :-)

er litt for mange som har kommet med kommentarer om at ikea er tingen for å sette igang noe... :-S

Skrevet

og psst...

du vet..

deg kan man jo aldri bli lei av ;-) så er bare å slappe av...

gleder meg til jeg også kan sette *høygravid* bak navnet mitt...hi hi... :)

Skrevet

Hehe ja billig shopping er skummelt det... =0)

Har bare en sånn london tea her med eple og kanel,og den er så utrolig god c...Men som du sier,hadde vært utrolig kjedelig hvis noe hadde skjedd rett etter te drikking eller eplekake spising så får vel vente til torsdag da... =0)

Skrevet

mmm...eplekake...

DET er lenge siden sist...

*vann i munnen*

Skrevet

SUKK...Skjønner du eller...?men er bare fire dager til torsdag,har time på sykehuset da.Får spørre de både om KS og eplekake da =0D

Jeg skal så j**** gommle biff og bernaise og eplekake og det ene og det andre etter at jeg er ferdig med dette ass...Sukk...

Det er faktisk det jeg har sett på som værst...Slutte å røyke var barnemat iforhold til mat og drikke begrensnigene... hihi som høres helt korka ut igrunn,men det er sant...

Skrevet

mmm...ja!!!

har bestillt meg en saftig biff med fløtepoteter og et glass rødvin til når denne ungen er ute..

evt en iskald pils..

hmm...ja takk begge deler :D

hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...