Gå til innhold

Når testet dere positivt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

håper håper håper at jeg er gravid. men tør ikke teste enda ventet mens var fra fredag eller i løpet av de nermeste dagene så har jo på ingen måte gått over enda likevel ser jeg flere her som har mens termin bare to dager unna det jeg ev. vil ha selv.

 

jeg vet jeg blir skuffet om jeg tester og ikke er gravid, derfor venter jeg til jeg har gått over.

 

når testet dere i i forhold til mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig for meg å si, hadde så uregelmessig mens.. Men mente jeg skulla ha mens tirsdagen, testet meg torsdagen før av praktiske årsaker med billig test, den ble negativ.. Så testet jeg lørdag nok en gang av pratiske årsaker:) skulle på¨fest.. å da var den positiv:) Så det ble ca 2 dager før ventet mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

testa positivt to dager etter ikm. deretter ny test fire dager etter siden første test var svak strek. var i grunn svak strek på test nummer to og... men strek er strek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt mens på torsdag, og fikk den på onsdag.. trodde jeg. etter et par timer med lite blødning så stoppet den helt opp. Ikke hadde jeg de samme smertene som jeg pleier å ha heller. Dette har aldri skjedd før, så på torsdag testet jeg. Positiv med en gang. Gjett om jeg var overrasket! Nå ser jeg jo at jeg hadde flere signaler der før test, men som jeg ikke så.

 

Det merkelige er at hver gang jeg har trodd eller håpet på at jeg har vært gravid og ikke vært det, så har jeg vært totalt fokusert på graviditet lenge før mens. Hatt kjempenerver osv. Men de gangene jeg har vært gravid, så har jeg ikke hatt mistanke engang.

 

Uansett så gleder vi oss masse. Termin 13 desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :) 2 dgr etter IKM testet jeg. Trodde ikke det jeg så og har testet flere ganger etter det. :P Men alle er positive, er vel bare for godt til å være sant. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

 

Eg har testa posetivt i dag den 7 april.:-) Skulle ha hatt mens på fredag den 4 april.Skal då ha termin den 15 desember morro.Og ikkje minst spennande :-)..

 

Lykke til :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa svaaaak positiv med QR på lørdag(5 dager over IKM) og terk positiv idag(8 dager over IKM)

Bekreftet hos lege idag!!!!

Termin 10.desember!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var desverre ikke gravid i deneomgang heller.

 

testet megi morres den var negativ. og fikk mensenett par timer etterpå.

 

lykke til til dere andre og håper det går bra med dere og spirenederes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle vel hatt mensen rundt den 5 april, testet positivt 7 april.

fikk mensen tilbake i februar etter fødsel i september, så rakk ikj få satt inn hormonspiralen.. og jeg ammer. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt 3 dager før IKM. Var overbevist om at dette måtte være feil. Testet igjen 1 dag før IKM, og den var postiv!

Termin 17. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet meg den dagen jeg ventet mens. tok tre tester. to var positiv, mens en var negativ. Turte ikke helt å tro at jeg var gravid ettersom jeg hadde testet negativ på en test. Gikk derfor til legen etter et par dager og fikk bekreftet at jeg var gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager etter ikm med cbdigital...testet med billigetester 11 dpo, den var negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...