Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Min samboer er så sta=), han har haft et navn han har likt veldigt lenge og alle navn jeg vil ha har jeg fått et tvert nei på=) han gjorde detsamme på våren andre gutt og de blev Adrian på han=) og nå er det lille SANDER som ska komma til oss=) han har jo snakket til magen så lenge nå og sier hela tiden lille sander til gutte våres=) så jeg gav opp.=) Jeg kan ikke motstå han=)han er bare så underbar=) Elsker han så otroligt mye og er så glad at jeg har funnit han=) syns han kunde få bestemme navnet fordi han er så fantastisk=)
prebs Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sander er et koselig navn- og det passer jo kjempebra til Adrian! Grattis med en ny flott gutt=)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Adrian og Sander - nydelige navn. Men synes Aleksander er finere.
Vannmann35 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Dette er ikke min smak, alt for feminine navn... Men - det at dere ble enige er hovedsaken, og du skal ha stor kred for å være så generøs mot samboeren din og la han bestemme - all ære til deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå