Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på babysvømming i morgen, og gleder oss kjempemasse! Men hva må vi ha med?

Det jeg kommer på er: Badetøy, bade- og vanlige bleier, håndklær. Og selvsagt alt jeg trenger til meg selv.

Hvordan gjør jeg det i dusjen? Tar henne med, eller ta med noe å legge henne på?

Er det vanlig at det er tilbud om fotografering av barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier ikke har badetøy på vesla, ellers er det ikke noe ekstra. Ikke vanlig der jeg er at det fotograferes. Men ta med kamera selv. Hvordan man gjør det i dusjen varierer. Jeg pleier å ta henne med å skylle litt over oss før vi går i bassenget. Suller en håndduk rundt henne frem og tilbake fra garderoben til bassenget. Så får hun dusje først (mange som ikke dusjer de ser jeg, men liker ikke at hun skal ha klor på kroppen lenge etter vi har gått ut av bassenget. så setter jeg henne på gulvet med hånduk rundt seg, gir henne noe å leke med mens jeg dusjer meg selv.

Men alle gjør nå det som fungerer best for en selv. Ingen fasit her, bare gjør det du føler for.

Skrevet

Der vi svømmer måtte vi kjøpe en egen badebukse til 50 kr ca. Babyen får ikke dusje pga ujevn varme i dusjen. Så jeg legger henne i en lekegrind mens jeg dusjer og sånt. Hos oss fotograferes det en gang og du må betale for det. Vi har hatt med kamera selv, kjøpe en undervannspose så jeg kunne ha med ordentlig kamera istedet for undervannskamera. Kos dere, det er kjempe gøy!

Skrevet

Da ble jeg litt klokere:) Håper det blir like artig som vi tror! Og at det er fotografering her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...