tjorven75 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 en APEKATT på 17 mndr :o/ Han skal klatre på absolutt alt mulig og aller helst umulige ting!! Og det beste er jo at han kommer seg opp men ikke ned. Hjelpes meg, gi meg tålmodighet noen....
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 må le litt!! har en gutt på 20måneder selv, å er helt vil til å klatre!!helt utrolig hva de får til!! når jeg finner gutten min på de mest utrolige steder klarer jeg ikke bli sur,blir bare oppgitt å ler! seff sier jeg nei å ser alvorlig ut! men hehe.. er ikke lett! han ser på meg med to kjempestolte store øyne å et bredt smil! hihi.. er så fornøyd for at han klarte å klatre heilt opp dit!! hehe... utrolig herlig alder gitt! men de er en god tålmodighetsprøve også...
tjorven75 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Og det beste er jo når man sier nei, og så snur de seg smiler søtt med ett fandenivoldsk glimt i øyet, ler og ... gjør akkurat det du sier nei til... Men stort sett må jeg le ja, prøver å skjule det for minsten bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå