Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok opp et stykke svinekjøtt fredagskvelden fra fryseren. I går la jeg den i marianade, i kjøleskapet.

Så lurer vi på å spise middag ute i dag...

Tror dere at kjøttet holder seg til i morgen ? ( Har ligget i kjøleskap hele tiden..)

 

Så usikker på hvor lenge mat holder seg etter det har vært fryst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten lukte på det...litt vanskelig siden du har marinert det. Hvis det ser og lukter greit ut så kan du gjennomsteke det for å være heeelt sikker....en annen måte er å steke det i dag og fryse det igjen....da kan du bare tine det og varme det neste gang du skal ha det.

Skrevet

Er ikke "regelen" at kjøtt holder seg 3 døgn i kjøleskap??

Tror nok dere fint kan spise det! Bare pass på å steke det skikkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...