Sota Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg er lesbisk gravid, men føler liksom ikke for å dele så mye med anonyme.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg formulerte det egentlig feil. Jeg er ikke lesbisk, men min søster er og hun er gravid. Men hun er ikke den som er ofte inne på BiM. Jeg lurer egentlig bare på om det er flere, altså mange som er liksom...
Raga2 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jovisst er vi her, og i den grad innlegg er "legningsrelaterte" pleier de vel å ligge under "Donor egg/sæd"-forumet. Når det gjelder andre temaer menger vi oss med dere andre helt uten at det merkes;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå