Gå til innhold

arbeidsfordeling i hjemmet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye gjør dere i forhold til mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ender opp på ca 50/50! Men vi gjør hver våre ting da. Så er vanskelig å si spesifikt hvem som gjør mest. Men vi deler så likt som det går!

Skrevet

Jeg gjør det meste her hjemme, men han er ikke vanskelig å be da. Det er bare at jeg er sånn som liker å gjøre ting på min måte, og da kan jeg ikke akkurat klage når han er snill og gjøre noe (selv om jeg ville gjort det på en annen måte). Hehe!

Men nå har vi flyttet, og fått stoooor hage, samt har to biler. Så avtalen er at jeg tar meg av det meste inne, mens han ordner ute, fikser og vakser bilene og sånne ting. Han hjelper så klart med å lage mat eller støvsuge og sånt når jeg ber om det da. Men han har en sønn fra før som bor hos oss, og da liker jeg best at han tar seg av gutten, leker med han mens jeg lager mat etc. Så vi er for så vidt enige i hvordan det skal gjøres.

Skrevet

vi fordeler det ihht arbeidstimer. Dvs den som jobber minst får mest husarbeid. Skjønner? Men her jobber vi mye begge to ( når jeg ikke er i permisjon, da). Så nå som jeg er hjemme tar jeg meg av det meste, men på lørdager og søndager lager han middag og søndagsfrokost er hans jobb! Hihi;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...