Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg har en gutt på 6mnd han har hatt grønn slimete avføirng i en uke nå.Bæsjer hele tiden,med en gang han har fått mat så bæsjer han.Han blir ammet + at han får 2 grøt måltider,litt fruktmos og mme om kvelden. Tidligere så gikk d 7 -10 dager før han bæsje så plutslig nå så bæsjer han alt fra 5 -8 ganger i døgnet. Det er mye luft,ikke alltid så mye avføring men hørres ut som det pga luft..Han har alltid vært urolig,mye luft i magen..Han tar ikke smokk(frustrerenede) tar den kanskje max 5 min eller så leker han med den..Lurer på hvorfor han er så urolig,trodde kanskje han kom til å bli litt roligere å litt mindre gråting nå som han er så stor. Han er veldig bli når vi leker med han "herjer" med han,,elsker det;) han er en som trenger mye oppmerksomhet..Må jo si at han er veldig glad og blid når han er "glad";).men han "fyker" opp i et sinne med en gang,skikklig hissig,som en "rakett" er liksom ingen mellom ting hehe.Kan dette være tenner?? (har fått 2 tenner for 2 mnd siden)Han våkner 2 ganger på natta,av og til er han urolig etter han har fått mat også,kanskje det ikke er mat han vil ha?..har prøvt å "hoppe over det første måltidet om natta men han brøler sånn at jeg gir opp..(får det til en sjelden gang)å jeg tåler mye gråting hehe men han har en utrolig høy røst,kan ikke høre meg selv tenke en gang ,helt ekstremt..Familie og venner har komentert det også."blir flink å synge når han blir stor sier de hehe;);)Noen som kan hjelpe meg PLIIIISS!!!!!!!!!!! Takknemlig for svar;)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Vet ikke om jeg kan hjelpe deg så veldig mye. Har hørt noen sier at barna kan bli løse i magen, når de driver med tenner. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt han med til kiropraktor eller homopat. For å sjekke om han sliter med magen sin. Det kan jo være at han reagerer på noe du spiser også. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå