dritgrei hei hei! Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 I dag er det søndag 6. april. Du går nå i 35. svangerskapsuke og har 44 dager (6 uker) til termin tirsdag 20. mai 2008. Jeg smiler av setningen: "man er seg selv nærmest" for jeg er virkelig det, men er det ikke kult at det ikke er så lenge igjen?
coscos Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Bare 44 dager igjen! Da går det virkelig unna. Og, de siste dagene går jo bare fortere og fortere :-) For alt jeg vet, så kan du jo føde før tiden og. Nå er det bare å få unna de siste tingene som må ordnes før lillebabyen kommer, og slappe av så godt du kan. Og så vips, er du klar til å føde!
Maud Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Tenk på det - bare 44 dager igjen! Det er jo bare en liten straks det og så er dere også fem mennesker i huset :-D
♥Snulder Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Oi! Er det ikke lenger igjen???!!!! Synes ikke det er så lenge siden vi fikk vite at det var voksende mage på gang jeg:=)
Trollmora Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Å bare noen skarve uker igjen? Det går fortere enn svint, men det vet du jo. Plutselig er dere blitt en stor dritgrei familie )
Reveenka Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 De siste ukene går fort som en vind, før du vet ordet av det er du ferdig med den store magen og så har dere en nydelig liten baby i huset c",)!
Urtete Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Bare 43 dager igjen i dag! Tenk det da!! Og tiden kommer til å gå så fort som bare SVUUUUSJJJ - i alle fall når du tenker på det om noen år!:-) Prøv å nyt de siste dagene som gravid, og prøv å huske at dette er en magisk tid som egentlig er en veldig veldig kort periode av livet. Og snart er dere fem! :-)
Plutseliten :) Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Målstreken og den store dagen nærmer seg raskt nå Synes ikke det er lenge siden du fortalte om bittelille spire. Håper de siste ukene er så gode at du også kan kose deg og hvile deg frem til knøttet kommer.
Karomamma Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Vi er vel alltid oss selv nærmest, hehe! Det er BRA det Tenk, nå har det gått enda to dager siden du skrev innlegget. Tida flyr fortere enn trekkfuglene og vips, så er dritgreibabyen i armene dine
dritgrei hei hei! Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 Ja det går fort.... i går gikk det opp for meg at vi ikke har alliert oss med noen, i tilfelle noe skulle skje.... så det skal jeg sørge for i dag kjenner jeg, slevom det ennå kan gå 8 uker, så kan det plutselig bare være tre uker også :-) de tre ukene er vel mer sånn ønsketenkning :-)
Karomamma Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 He he, ikke si det for da går det troll i ord!! Det ordner seg forresten det også.. Bare tenk på meg og Karosnuppa. For ikke å si Gummis, som det gikk veldig greit med selv om hun kom som julenissen på kjerringa (eh......)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå