Gå til innhold

til alle nybegynnere på rocking.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere til å holde den lenge på magen med en gang? Jeg får det ikke til så lenge om gangen. Blir treningen mindre effektfull når jeg må starte på nytt hele tiden?

Men rocking er virkelig GØY!!!! I går hadde jeg og mannen konkuranse. Mannen vant da, litt dumt:( Men snart skal jeg slå han:)

Videoannonse
Annonse
Gjest armagedon
Skrevet

ja det er kjempegøy, og jeg får faktisk til å rokke mye lengre enn jg trodde. vet ikke om du mister effekten, men det vil vel uansett ikke ta lang tid førdu har stålkontroll og kan rokke uavbrutt:)

Skrevet

Det er kjempegøy :o) Hadde onk klart å rocke lenger om det ikke hadde gjort vondt hele tiden...hehe. Kroppen må herdes litt. Merker at jeg kan rocke lenger og lenger for hver dag selv om det går sakte.

Skrevet

Første gangene klarte jeg bare 15 sekunder... Men etterhvert går det bedre. Jeg har tatt det litt rolig som anbefalt og ikke rocket så mye de første to ukene. Nå klarer jeg 4 min uten å miste den, men tar flere runder da. Veldig moro er det.. :o)

Skrevet

klarte det fra første stund.har hatt den i 2 uker nå,og rokker 10 min 2 ganger daglig...håper det funker!!

Skrevet

klarte det fra første stund, kan rocke lenge, men er det ikke bare noen min første uken, uke i uke 2- 3 osv..??

Har bare tatt 3min x2 pr dag je.. Kan je ta litt mere kanskje ?

Skrevet

Det anbefales max 3 minutter i strekk første uken, 5 minutter andre uken og 10 minutter tredje uken, tror jeg det var. Så Augustgull, helt ok at du bare har tatt 3x2 per dag. :)

Skrevet

Men, hva har dere på dere når dere bruker den?

Jeg får så sinnsykt vondt!

Skrevet

Jeg og får utrolig vondt og jeg er ikke pysete altså!! Hi hi. Men det er så vondt på sidene og bak på korsryggen(er veldig øm der fra før da..) Jeg er på tredje dagen og klarer allerede å holde den oppe lenger enn første dagen, men orker ikke pga det er vanvittig vondt!!!! Hvordan klarer dere holde på så lenge?

Skrevet

det går over. har holdt på noen uker, kan holde på i 15 min uten vondt eller å miste. kjenner at det tar. moro å klare å fiske den opp igjen når den siger nedover :-)

Skrevet

haha, jeg fisker den opp igjen med å skyve rumpa ut jeg da... det er så festlig. kjæresten fniser litt av meg ja! høhø. Tror det går greit å stoppe og starte litt så lenge man holder på så man blir varm både i magen og kroppen. Den første uka har det sikkert ikke noe særlig effekt så lenge man bare kan rocke litt. Jeg er glad i rockeringen min...

Skrevet

Jeg har ikke fulgt bruksanvisningen. Har rocket med det går siden jeg fikk den... Hadde ventet så lenge at jeg ikke klarte å la vær.. Klarte det overraskende bra fra første stund. Er nå på dag 5 og klarer 15 min i strekk uten problemer.. Litt blå på ene siden, men ikke så vondt...

Håper og gleder meg til det blir resultater av rockingen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...