tre_prinsesser Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har skrevet et innlegg på dagmamma/østlandet, men responsen er dårlig. Er det sånn at endel barnehager holder åpent i juli også, eller skal de fleste ha ferie da, eller har dere ordnet med pass via familie og venner i denne perioden?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Mange barnehager holder stengt men mange private holder åpent. sjekk ut nettsider til de forskjellige bhg så står det info der.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Vet ikke hvordan det er ellers men barnehagen her er åpen hele sommeren. Har jobbet i 2 andre barnehager og disse har også vært åpne hele sommeren
happybirthday Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Flere og flere bgh holder åpent hele sommeren. MEN alle krever at foreldrene gir barna sine fri minst 3 uker i løpet av sommeren uansett, forskjellen blir bare at foreldrene selv kan velge når, fremfor de bgh som holder sommerstengt i 3 uker i juli.
tre_prinsesser Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Ok, takk for svar! Er bra at barnehagene er blitt mer fleksible =) Dumt for meg akkurat nå da...
melkekua™ Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Her holder kommunen 1 bhg åpent i fellesferien, da må de barna som er påmeldt dra til denne bhg. Barna må ta ut 3 uker sammenhengende ferie i skolens sommerferie.
mai mammaen til to Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 i bergen kommune så har de ikke lov til å stenge barnehagen om ikke alle foreldrene godkjenner det.... i barnehagen til snuppa så var det ingen problem å stenge for alle ville ha ferie da uansett... så de stenger tre uker i juli. mens der jeg jobber selv så var det problemer for så mange at den må være åpen... men alle barna må ha 3 uker med ferie i skolen sommerferie.... men det må ikke være sammenhengende
melkekua™ Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 I den kommunen jeg jobber MÅ den være sammenhengende!
Tia med 2 ♀ Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Familie barnehager må stort sett stenge for de ansatte skal jo ha ferie og er ingen annen måte for å få det til å gå opp. Men idag har vel de fleste andre barnehager sommeråpent. Men barn skal ha en 3 uker sammenhengede ferie innefor en tid som er satt opp da (Er det ikke gjerne fra midten av juni til midten av august eller fra 1 juli til siste august.)
Lillesnuppis Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Der min venninne jobber er det stengt i 4 uker. ( privat) Vet åsså at mange barnehager slår seg sammen med andre barnehager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå