Gå til innhold

Har barnehagene stengt i juli??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet et innlegg på dagmamma/østlandet, men responsen er dårlig. Er det sånn at endel barnehager holder åpent i juli også, eller skal de fleste ha ferie da, eller har dere ordnet med pass via familie og venner i denne perioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange barnehager holder stengt men mange private holder åpent.

sjekk ut nettsider til de forskjellige bhg så står det info der.

Skrevet

Vet ikke hvordan det er ellers men barnehagen her er åpen hele sommeren.

 

Har jobbet i 2 andre barnehager og disse har også vært åpne hele sommeren

Skrevet

Flere og flere bgh holder åpent hele sommeren. MEN alle krever at foreldrene gir barna sine fri minst 3 uker i løpet av sommeren uansett, forskjellen blir bare at foreldrene selv kan velge når, fremfor de bgh som holder sommerstengt i 3 uker i juli.

Skrevet

Ok, takk for svar! Er bra at barnehagene er blitt mer fleksible =) Dumt for meg akkurat nå da...

Skrevet

Her holder kommunen 1 bhg åpent i fellesferien, da må de barna som er påmeldt dra til denne bhg. Barna må ta ut 3 uker sammenhengende ferie i skolens sommerferie.

Skrevet

i bergen kommune så har de ikke lov til å stenge barnehagen om ikke alle foreldrene godkjenner det.... i barnehagen til snuppa så var det ingen problem å stenge for alle ville ha ferie da uansett... så de stenger tre uker i juli. mens der jeg jobber selv så var det problemer for så mange at den må være åpen...

 

men alle barna må ha 3 uker med ferie i skolen sommerferie.... men det må ikke være sammenhengende

Skrevet

I den kommunen jeg jobber MÅ den være sammenhengende!

Skrevet

Familie barnehager må stort sett stenge for de ansatte skal jo ha ferie og er ingen annen måte for å få det til å gå opp.

 

Men idag har vel de fleste andre barnehager sommeråpent. Men barn skal ha en 3 uker sammenhengede ferie innefor en tid som er satt opp da (Er det ikke gjerne fra midten av juni til midten av august eller fra 1 juli til siste august.)

Skrevet

Der min venninne jobber er det stengt i 4 uker. ( privat)

Vet åsså at mange barnehager slår seg sammen med andre barnehager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...