Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jada, jada, jeg vet jeg maser, men på jobbfeber leser jeg at gjennomsnittslønnen ( i det private) for en økonom med BACHELOR er 560 000! Stemmer det virkelig? Isåfall er jeg lykkelig, jeg kommer til å bli rik... =)
snartmammapåny Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Synst kanskje det var å ta litt vel hardt i. Derimot om man er dyktig og kanskje litt heldig og, kan man nok tjene så mye. Men man må jo få den rette jobben;)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 ja man må jo det=) jeg satser på toppkarakterer og tilleggsutdannelse, for jeg SKAL tjene godt!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Regner med at du er inneforstått med at du da må bo i Oslo, jobbe for konsulentfirma, først som trainee, så som jr konsulent, 60 timers uker de første årene. Og så kan du kutte ned til 50 timer og begynne å se familien din igjen.
snartmammapåny Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Ja signerer Doppler på denne. Er nok ikke bare å utdanne deg til noe og tro at lønningsposen kommer gratis...desverre...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Det kan stemme det men det er kun i Oslo, og det er IKKE startlønna... Jeg bor jo som kjent i Drammen og utdanner meg til markedsøkonom, og vi har fått vite at lønnsforskjellen fra Drammen til Asker alene utgjør minst 50 000, Bærum kan vi legge på til 100 000 og Oslo 100-150 000. Så kan du jo tenke deg selv da dersom du bor i indre/ytre langtvekkistan feks?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå