Lykke X 4 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Minstemann er 8 måneder. Jeg skal studere til høsten, men om jeg ikke kommer inn har jeg lyst til å prøve å få en til (mannen er med). Jeg blir 30 til neste år. Har lyst på minst 2 til. Hadde dere satsa på en til så tidlig? Noen som har erfaringer med to tette som vil si noen ord om hvordan det er?
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 har du lyst har du lov=) hvis dere har økonomi, plass og lyst så hvorfor ikke? jeg har superlyst også, men her blir vi begge studenter og skal studere i 4 år, så må nok vente ja! Håper de 4 årene går fort=)
mamamaren Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Samme her! Har kjempelyst på en til!! Lillegutt er 9 mnd, og både jeg og mannen lengter etter en til. Jeg skulle opprinnelig studere neste år, men det blir visst utsatt et år til. Da gjelder det å gripe sjansen og få barn når jeg får jobbet opp god økonomisk støtte når jeg går hjemme. I tillgg til at pappa i huset kan få permisjon og om jeg jobber. Har ikke erfaring, men mener det er fordeler og ulemper ved alt, så "kjør på" om forholdene legger seg til rette. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå