mayaya Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hva bruker man kluten til da? Jeg tørker noen kopper og sveiper over bordet, liksom... Og en klut er fin lenge.
mayaya Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2008 dvs, jeg tørker ikke kopper med en klut jeg har sveipa bordet med, da.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 hha, nei det gjør jeg ikke. Bruker forskjellige kluter til forskjellige rom så hvis jeg skal vaske hele leiligheten går det gjerne 4 kluter (en til kjøkken, en til bad, en til do og en til soverom/stue) men bruker ikke 4 kluter på kjøkkenet hver dag! vasker som regel bare av kjøkkenbenken etter å ha laget mat, og det blir 3-4 ganger om dagen. da bruker jeg samme klut.
Libido- Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg bytter fra 1-3 ganger om dagen. er ofte den må ned på gulvet for å ta opp noe matgris etter mini.
prekæs Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Det kan skje, ja. Som sagt har mange og putter dem i håndklevaska.
temi & keli Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 hehe.. er fordi jeg er "slapp nok" til å tørke annet enn bare bordet med den.. hadde jeg brukt papir på alt annet enn bord og benker, hadde det vel holdt med en gang om dagen, ja. -men siden kokvaska går tredjehver dag her uansett, er dette en løsning som fungerer godt for oss.. jeg ser ikke på dere som bytter sjeldnere som ureinslige, nei )
prekæs Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Nettopp. Det er det det går på. Har tassen laget en rand med eplejuice fra kjøkken til stue er kluten brukt opp for denne gangen, og legges på vask.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Må legge til at det nok blir anderledes når mini blir større og begynner å grise=)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Hehe... OKI... Her er oppvaskekluten kun til kjøkkenbenker, komfyr, bord og skapdører på kjøkkenet. Har noen sølt på gulvet henter jeg gulvkluten på boden. Vrir den opp i vann og tørker gulvet. Så havner gulkluten tilbake på plassen sin på boden ;o). Oppvaskekluten er under ingen omstedigheter i kontakt med gulvet...hehe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå