2hærligegutter Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 sitter i 3-4 timer hver kveld og føler at han får veldig lite. Og et spørsmål til: blir de mer effektive ved puppen etterhvert? Gutten min på 14 dager ligger ca 20 min på hver og 10 min pause imellom, dette er vanlig amming dag og natt, ikke kveld
Retro-mamma Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 JA, det er helt normalt for en 2 uker gammel baby. Jenta mi ammet ofte en halvtime på hver pupp. Og om kveldene suger de hele tiden, for da er melka tynnere. Tenk positivt: du får i hvert fall nok melk når babyen suger så bra. Tips: Jeg satte meg godt til rette i sofaen med ammepute (gull verdt!) på fanget og baby lå og ammet hele kvelden mens mannen hentet mat og stæsj til meg.
Retro-mamma Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Glemte å svare på spm ditt: ja, de blir mer effektive etterhvert. Ca 5 min på hver pupp når de blir større - 3-4 mnd kanskje.
2hærligegutter Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Men de kan vel ikke holde på med dette hele tiden videre. Når gav de seg med det.
mamamaren Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Min var også sånn. Lå/satt i timevis i begynnelsen. Det gav seg veldig gradvis, da. Plutselig en dag gikk det opp for meg at han ammet bare 5 min, og var fornøyd, men han hadde vært sånn en stund. Tenker meg at han markert bedre ved 3 mnd. alder. Sikkert før også, men da var det veldig forbedret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå