Chick Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 I går skulle sambo og noen kompiser ut- helt greit for meg det! Sa også at jeg kunne hente han på byen hvis det ikke ble sånn KJEMPE sent(5 min med bil), men at det ikke var noe vits å ringe meg kl. halv 5 på natta liksom. Sambo sa at "nei, det blir sikkert ikke så sent, kanskje i 2-tida". Jeg sovnet jo selvsagt på sofaen og ble vekt av at han ringte- litt over 4!! Men ikke nok med det- han hadde blitt med på nachspiel en halvtime utenfor byen han, men det var ikke noe moro der, så han ville hjem! Siden det hadde kosta hvertfall 600 kr med taxi, tenkte jeg at jeg skulle hente han da. Sa at jeg hadde lite strøm på tlf og at jeg ga han et anrop når jeg var i nærheten, så han kunne gå ut(visste ikke akkurat hvor han var). MEN, han glemte tydeligvis at jeg hadde lite strøm og ringe meg sikkert 5 ganger, uten at jeg tok den da, på den halvtimen det tok å kjøre. Den femte gangen tok jeg tlf og sa at jeg var der om 10 min og at jeg FORTSATT hadde lite strøm!! Så, da jeg skulle ringe han og be han komme ut, var jeg tom for strøm...arghh!! Kjørte 6 ganger frem og tilbake i det området han var, før jeg dro hjem igjen-sinna som ei fele da!!hehe.. Var ikke i seng før kvart på 6 på morran i dag, takket være han dritten som ikke tenker på andre enn seg sjøl! Han har nå kl.11 fortsatt ikke kommet hjem, og jeg sitter å prøver å klekke ut en passende "straff" for han! Noen utspekulerte damer her inne som vil hjelpe meg?hehe;)
elandra Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg merker jeg blir irritert på dine vegne! Men må smile litt også da, for kjenner igjen greia lissom... Du tok det nok bedre enn hva jeg ville gjort... Får håpe han er hjemme nå og at du fant en tilfredstillende "straff"
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Huff. Jeg er så glad min samboer ikke gjør slike ting. Pappen til datteren min på 6 år var mer av den typen du beskriver her. Veldig egoistisk av seg. Eller heller umoden og ikke klar for å være en familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå