Gå til innhold

17.maiklær til 10 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere barna deres i 17.mai. som begynner å bli store... tenkte på penbukse og skjorte.Litt usikker på sko. Må jo også ha en pen jakke da, for det er skjelden det er varmt. ......??? Har tre barn å kle på 17.mai, så fint med litt tips:) Gjerne også hvor de har fine gutteklær

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det hvit skjorte på 10 åringen og en "vanlig" penbukse ( fra jula) til. Han har en softshell jakke som er blitt brukt i hele vinter så jeg vasker bare denne. Fant utda vi startet med "dyre" softshell/bergans at disse går både som sommer høst vinter regn og penjakker.. sparer en del der, kjøpte penjakker tidligere men de blir jo bare brukt en gang...

Sko har han pensko fra jul ( sorte snøresko) men satser oftest på nye joggesko til 17 mai, barnetoget her går ganske langt og da er det bedre å gå i enn penskoene ( litt avhengig av været også)

( nb : har også en mørk pen olabukse som "nødløsning" da det enkelte år har vært litt vanskelig å få på penbuksa, ser stadig flere har denne i bakhånd.)

Skrevet

Røff og tøff selger noen kjempe fine dresser til en billig penge:=)

Skrevet

se på www.virrevapp.no

der har de også søskenantrekk;o)

Skrevet

Gutta mine har stort sett hatt ny dongeribukse, skjorte, slips dersom det passet til den skjorta, og dressjakke. Og joggesko til.

Skrevet

Her spiller de i korps så da slipper jeg å tenke på det :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...