MrsDior & baby-Dior Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 ehm, 71grader nord heter det. har ALDRI sett farmen, nei, og kommer aldri til og se det heller...
petite fleur Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg så noen episoder av farmen det året han med lite hår og dobbeltnavn vant.....var det Bjørn Tore han het, tro? Men jeg måtte bare slutte å se på det fordi han irriterte vettet av meg, og jeg var forbanna hver gang jeg hadde sett på Farmen ;-) Siden den gang har jeg ikke fulgt med nei, synes det er kjedelig. 71 grader nord er hakket bedre..... Er generelt ikke fan av realitysjangeren, liker ikke å se på at folk driter seg ut konstant.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Så de første 3 sesongene av farmen men ikke de siste 2 årene nei. 71 grader nord har jeg ikke sett en hel sesong av noen gang.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Jeg har ikke sett idol heller. Ikke Robinson Og av serier på tv så ser jeg ikke på hotel cæsar og frustrerte fruer, ugly betty, eller den andre serien so har gått på tirsdagskvelder på tv2, den legeserien
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 har ikke sett top model heller
prekæs Skrevet 6. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2008 Ikke de siste to årene med Lost heller. Og frustrerte fruer bare første året.
mamamaren Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 ALDRI har jeg sett big brother. Den har jeg levd lenge på. Men måtte bukke under og se farmen i år. *flau*
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Har aldri sett Farmen, skal ikke se det heller! Har sett 71 grader nord, det syns jeg er bra. Ikke så oppkonstruert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå