prekæs Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2008 var vel egentlig tenkt for skravle, men svar gjerne:)
KaMa Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Har aldri sett 76 grader nord. Men heter det ikke 71 grader nord? Farmen innrømmer jeg at jeg har sett... :-/
prekæs Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Jo. Det heter visst 71 grader. Følger ikke med,se:)
KaMa Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Nei, og du har nok ikke gått glipp av noe, hverken det ene eller andre programmet. Jeg har fremdeles lyst å pælme tv'en ut, men ikke alle er enig med meg i at det er en fornuftig ting å gjøre.. Men man savner da ikke de tv-programmene man aldri har sett, så jeg tror i grunnen ikke den ville blitt savnet om den forsvant. :-/
prekæs Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg ser jo på tv innimellom. Er ett par krimserier jeg liker. Som vanligvis går på fredager. Det eneste faste er nok "antikrutan" på svensk tv. Men det er slutt for sesongen, dessverre. Og er vel litt avhengig av Dagsrevyen.
KaMa Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg er latent tv-slave, og burde strengt tatt ikke hatt tv i utgangspunktet. Skulle mye heller brukt mer tid på bøker, som jeg valgfritt kunne lest. Tv-stue. Det må være løsningen. Men da må vi flytte.. Det blir nok ikke enda, nei..
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 *rekker opp hånda på denne* ALdri sett
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Har sett 71 grader nord,for leeeeenge siden.Aldri sett Farmen.
Cat.68 Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 71 grader nord såg jeg de første sesongene av men gikk lei. Farmen derimot er jeg storfan av. Elsker opplegget rundt Farmen og kunne faktisk selv ha tenkt meg å deltatt. o))
Tally Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Ikke 71 grader nord, farmen, BB, Beat for Beat, klassefesten (og alle slike "dette er ditt liv"-programmer). Men jeg har fått med meg litt, for jeg har noen venner som MÅ se de og de programmene. Liker krim, komedie, gode filmer, nyheter og teknologi/historie (discovery og nat.geo). Liker også en del av de talkshowene som er her i UK pluss tema/undercover-journalistikk.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Nei, men jeg ser heller sjeldent noe som helst på TV.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 vel det er jo strengt tatt ikke et must å se heller. jeg har sett det i år. var vel ikke så veldig spennende. egentlig. men helt sikkert for noenandre. men som lett underholdning så var det het ok. er ikke alt som er verdt å se er jo ok å være sammen med familien sin og.
pingu...... Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 gratulerer....jeg har sett første sesongen av begge seriene, men etter det gadd jeg ikke det mer...
Gjest -<<- Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Ikke i år. Tror jeg så en episode det året hun lesba fra Nord-Norge som av en eller annen grunn serverer på alle skeive utesteder i Oslo i tur og orden, var med. Man behøver da ikke se slike programmer når man henger på dib; full oppdatering.
Northernlights Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 Ikke sett en eneste episode av Farmen, den gradern nord,Lost,frustrerte fruer (eller mulig jeg så nesten en hel episode av den ved en eneste anleding). Og IDOL, det har jeg ingen interesse av heller. Big Brother var jeg tvunget til å se på,da jeg var hos søstra mi, og makan til tull...hehe.Har hatt nok opplevelser i mitt eget liv til å ikke helt se underholdningsverdien,kanskje???? Så jo, vi er flere =o)
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 Jeg er med på den! Må slenge på at jeg aldri har sett et avsnitt av Hotell Cæsar heller ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå