Gå til innhold

Flere enn meg så skal bedrive dagen med husarbeid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Desidert det kjedeligste jeg vet:( Men her har ting forfalt over så lang tid at det er en skikkelig drittjobb å få huset strøkent igjen. Begynte i går, men har mange timer med husarbeid foran meg i dag. Har begynt godt da med å vaske vinduer på kjøkkenet og gangen. N aboen tror sikkert jeg er gal for det er skikkelig surt ute så jeg stod i dunejakke og pysjbukse ute og vasket hihihi sikkert litt av et syn:) Måtte bare ha en liiiiten dib pause før jeg begynner på badet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt ut av tørketrommelen, brettet klær, satt på ny vask.

*pause*

Skrevet

Har store planer..... men sliter litt med å komme i gang kan man si... ;o)

Skrevet

Jeg har allerede tatt opp alle sommerskoene - og pakket ned alle vinterskoene. Og bakt brød. Prøver nå å samle energi til å ta opp sommerklærne..... Stort prosjekt.

Skrevet

Et par-tre timer på lør og søn går med til husarbeid.. Men, jeg tipper jeg har noen kvm. mindre enn deg;-)

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

jeg skal rydde, og så skal vi til mamma og spise kalkun=) det blir godt!

I morgen begynner jeg på lavkarbo slankekur, så må spise karbohydrater mens jeg kan! =)

Skrevet

Her hos oss har jeg og sambo frest over hele hovudetasjen. Så nå ser her fint ut hos oss.

Har kanskje finpussen på baqdet igjen, men får se om vi tar det i dag eller i morgen;)¨

Deilig med alt som er gjort:D

Skrevet

Ja da var kjøkkenet done:) Badet står for tur. Helt utrolig at man kan bruke nesten 2 dager på 1 etasje!! Sier jo alt om hvor tragisk det så ut her:( Men men det kommer snart bedre tider når mini begynner i bhg 5. mai. Mor gleder seg stort til å slippe husarbeid i helgene:)

Gjest armagedon
Skrevet

ja egentlig, men så tok pappan med seg 4 åringen på besøk hos kompiser og lilletuppa har langduppen sin så da bl det godt og stille hos mor, og sofaen ble for fristende:) det er vel fortjent da, ikke ofte jeg har muligheten til å nyte stillheten:)

Skrevet

ferdig jeg...

eller hvertfall nesten. klesvask igjen da- må få tatt fire maskiner i dag.

og strengttatt så burde jeg/vi vel vasket gulvet for det blr bare støvsugd i sted...da var jeg vist ikke få ferdig likevel da:(

Skrevet

Jepp vi er igang. Tar oss en liten kaffepause, mens mini sover (burde vel vaske som en vind nu??) Er snart ferdig nede, oppe går det ganske så fort

Skrevet

nei, her skal det bare lates og lekes med barn i dag:D Husarbeid gjorde jeg på torsdag og lørdag (fredag var vi ikke hjemme) så her er det rent og pent:D:D

Skrevet

Ja, her skal det gjøres litt forskjellig idag, vi får besøk i mårra skal være ei uke. Og gjesterommet ser ikke ut, så der må det ryddes, ryddes, ryddes og vaskes, og gjøres klart... Pluss at det er litt andre ting skal gjøres i løpet av dagen..

Skrevet

skal ENDELIG begynne å male barnerommet i dag, skal bare se om jeg finner kart så jeg kommer meg ut av sofaen, litt uklar på veien:p

Haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...