Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2008 *dytter litt" Er det ingen som scrapper her??????
Ladybug~N&E Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 ta å google scrapping da vel;) aner ikke om noen slike sider men jeg har pleid å scrappe litt på pc og da har jeg brukt scrapbookflair. på scrapbookflair.com ligger det mange galleri med pcscrapping. man kan fint bruke dem som mal til "ordentlig" scrapping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå