Gå til innhold

Snuing av baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal prøve å få snudd babyen sin her inne?

Har hørt at det er sjeldent at de klarer å snu disse små, andre som har hørt det samme?

Kanskje noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby ble snudd i forrige uke, for den lå i tverrleie (35 uker på vei). Legen på sykehuset gjorde en sånn utvendig snuing/vending. Ikke for å skremme, men det var ikke noe godt! Han tok skikkelig hardt tak i magen og vred ungen rundt... Ikke direkte vondt, men fryktelig ubehagelig! Uansett; masse lykke til!=)

Skrevet

Uff, men det må jo gjøres ;)

Men ligger babyen din med hodet ned nå også?

Fikk høre at de ofte snudde seg tilbake?

Skrevet

Jeg var på snuing i forrige uke, knotten sitter med rompa ned. Men det gikk ikke. Legen prøvde to ganger men da sa jeg stopp. Det var helt forferdelig syns jeg. Ikke at det var så veldig vondt men jeg fikk helt hetta med tanke på han inni magen. Legen som prøvde på meg sa at de lyktes i ca 50 % av tilfellene.

Skrevet

Skal du ta keisersnitt da?

Er så usikker på hva jeg vil om de ikke klarer å snu...

Skrevet

Den lå sånn fortsatt et par dager senere da jeg var på vanlig kontroll ihvertfall. Men i natt følte jeg at den hadde snudd seg tilbake igjen:/ Kjentes ut som det var et hode på venstre side, og en rumpe på høyre... Men synes samtidig at det er litt vanskelig å skille alle disse kroppsdelene fra hverandre...=) Så jeg håper det var ryggen jeg kjente...eller en arm eller noe!=) *krysse fingrene* Skal på ny leie-kontroll om 2 uker. Hvis den har snudd seg i tverrleie igjen da, blir det planlagt keisersnitt sa legen.

Skrevet

Nei ikke enkelt å kjenne hva som er hvilken kroppsdel;)

Tusen takk for at du ville dele dine erfaringer med meg.

Masse lykke til på kotroll om 2 uker :)

Skrevet

Takk!:) Og lykke til du også, hvis du skal til snuing!!:) Det går nok fint skal du se! Ha en fin søndag!

Skrevet

Tusen takk:)

Ha en riktig så fin søndag du også!!

Skrevet

Jeg for min del er 2.gangs så er han ikke for stor så blir det vaginal setefødsel her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...