suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 fra du fjerna den, hvor lang tid brukte du før du ble gravid igjen?
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2008 er det ingen her som har fått barn etter å ha brukt hormonspiral?
jepp! Det er meg! Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 tok ca 3 mnd fra jeg tok ut spiralen til spira satt der så det gikk ganske fort
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Det gikk kjapt ja. Hvis vi bestemmer oss for en til, håper jeg ikke vi må vente veldig lenge. Noen fler?
oftebustat Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Ca 1 uke. Var ikke klar over at man får "eggras" når man tar den ut, så her sitter jeg høygravid med tvillinger.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 En venninne av meg brukte to uker og var helt i sjokk over at det gikk så fort. Hun trodde det ville ta flere måneder.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 har googla litt og lest at man bli "normal" noen dager etter den er ute. Så da er det bare å finne ut av om vi skal satse på en til, eller nøye oss med de to vi har. Håper ihverfall ikke på tvillinger, da må vi ha ny bil og ser for meg at det er veldig slitsomt, 4 unger på 5-6 år ville blitt hektisk. Mannen min er 2- egga tvilling, men er vel ikke den veien det er arvelig. Skal tenke på det fram til sommern, vi har begge 3 søsken hver og synes det er topp. Takk for svar jenter.
Ta sats;-) Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Ca 1-2 uker tenker, fra jeg tok den ut til jeg var gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå