Gå til innhold

April prøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei..

Lenge siden jeg var innom her. April måned er endelig her, og vi har tenkt å prøve for fullt nå. Venter TR i midten av uke 15, og ved neste EL får vi håpe en liten spire setter seg, ca. uke 17. Jeg gleder meg, og føler tiden virkelig er inne. Prøver ikke tenke for mye på det, men at vi bare skal kose oss denne månden.

Flere april/mai prøvere i samme båt eller? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Vi er i utgangspunktet mai-prøvere, men nå klarer vi (les: jeg. hehe) ikke vente lenger! Har el ca 18 april , men jeg tenker heller ikke så mye på det denne månenden :) Sitter den ikke med en gang blir jeg ikke lei meg engang. Bare herlig med vårbaby :) GLEDER MEG

Skrevet

Hei!

Vi skal begynne å prøve i dag (!!). Har eggløsning rundt den 10. april, så nå er det bare til å sette igang! Gleder meg sånn! Har tatt sikte på en januarbaby, så får vi se da, om det klaffer.

Lykke til!

: )

Skrevet

Vi også begynner nå! Regner ikke med at det skjer noe med det første, da jeg har gått på p-piller i 3 år, men sluttet etter siste brett, og sjansen er faktisk der for å få en desember-baby, noe jeg egentlig ikke hadde planer om. Men da skulle jeg jo ha ventet med å slutte på pilla da. Hehe! Så det er ingen krise hvis jeg er gravid allerede. Tror ikke det da. Vet ikke engang når IKM er neste gang. Det må vel bli i uke 15 eller 16. Aner ikke hvor lang syklus jeg har eller noe. Så jeg får bare vente og se. Aller helst vil jeg har barn i mars/arpil/mai, men vi får se hva som skjer.

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

Her prøves det fra neste tr, som blir om en drøy ukes tid, tenker jeg. IKM blir derfor omtrent rundt 15. mai. Spennende!

Skrevet

Da har vi ventet i 7 mnd, måneder vi ikke har prøvd for fullt, men heller ikke vært forsiktige...

Skal vente 10-14 dager til for å være sikker på at det blir Januar-unge... Men siden jeg har laaange og uregelmessige sykluser, så kan dette bli vanskelig.. :S

Skrevet

Vi har også tenkt å prøve nå! Jeg sluttet på p-piller for en måned siden, og skulle (dersom jeg hadde gått på dem ennå) ha hatt TR i morgen. Men, jeg har ikke peiling på hvordan syklusene mine er, så det er helt uvisst når TR faktisk kommer. Helst ville jeg fått spiren til å sitte neste prøveperiode (litt skeptisk på slutten-av-desember-barn). Men, vi har egentlig bestemt oss for å bare kjøre på, hovedsaken er tross alt at vi klarer å få det til, så får h*n bare komme når h*n vil :)

Litt spent på når jeg får tilbake TR da.. regner med vi prøver for fullt etter det. Den siste mnd har vi brukt kondom, men de siste dagene har vi gitt blaffen..hehe.. Men regner ikke med at det blir noe resultat ut av det. Merker ingen TR-symptomer ennå heller.. men det kommer vel snart :) Gleder meg så ufattelig til å bli gravid!! :D

Skrevet

Vi er prøvere vi også denne måneden:)

Lykke til alle som prøver:)

Skrevet

Spennende er det i alle fall. Slutta med p-pillen i januar, og har hatt litt uregelmessig mens, men håper det er noen lunde stabilt nå. Før var det da regelmessig..

Dere får uansett ha masse lykke til, jenter!!

Skrevet

Hei! Jeg sluttet på p-piller i midten av februar. TR kom i slutten av mars, og nå prøver vi for fullt! Bestemte oss for å ta det med ro i begynnelsen, og bare se om det skjedde noe - så kunne vi prøve litt hardere etterhvert. Men nå som vi har bestemt oss for å prøve, klarer jeg ikke tenke på noe annet! Så nå har jeg allerede gått til innkjøp av eggløsningstest, og kommer helt sikkert til å ende som testoman, hehe. Dette er spennende! Lykke til alle sammen!

Skrevet

prøvd på nr 2 siden august/september.... derfor vet jeg ikke om det blir noen januarbaby. men hadde vi blitt gravide denne mnd hadde jeg fått termin på samme dag som vesla er født. artig.. januar er en fin tid å få baby. babyen har litt størrelse når det blir sommer,ammetåka og det slitsomme begynner å gå over,kroppen begynner å gå igjen fasongen ol. mye positivt med januarbaby....

Skrevet

Vivil-08: Tok du ferdig det siste brettet med p-piller eller sluttet du tidligere? Jeg var ferdig med siste brettet litt uti mars, så litt spent på når TR kommer. Det er vel ganske vanlig at det kan ta litt tid før kroppen er i rute igjen?

Skrevet

Mimi82: Ja, jeg tok ferdig siste brettet, slik at jeg hadde bortfallsblødning som var ferdig 14.februar. Skulle begynt på nytt brett fredag 15.feb. Hadde tidligere sykluser på ca 30 dager, men nå tok det ca 6 uker før første TR etter bortfallsblødningen. Har hørt at mange har problemer med å komme i normal syklus igjen, så er spent på når neste TR kommer - om jeg er i normal syklus allerede.... eller ønsker jo helst at den ikke kommer og at jeg blir gravid istedet da, hehe, men det tar vel gjerne lenger tid.

Skrevet

Hei damer:)

Henger meg på her jeg:)

Er så spent denne mnd,tenk om dette skal til for at jeg virkelig blir gravid.

Jeg startet med dobbel pergotime i dag( på mens dag 5)skal gå på dette i 5 dager.(gikk på pergo også for 6 mnd siden)

Samme dag som jeg tar de siste pergotime tablettene,begynner jeg med puregon pennen..skal sette 75 ie Peregon hver dag i 4 dager.

så en dags pause også setter jeg Ovitrelle sprøyten.

Samleie da ca 24 og 48 timer etter sprøyten er tatt.

Så el blir da 13 og 14 april:)

For de som ikke kjenner meg,så er det ikke noe galt med noen av oss.

Alle prøver er fine,han har tatt sæd prøve og den var veldig fin.

Jeg har tatt blodprøver for å se om jeg har el,og det har jeg.

Jeg har også vært inne til lap i nov,men alt så veldig bra ut.

Har tidligere prøvd pergotime,men ikke blitt gravid.

Så denne mnd skal jeg prøve meg på disse sprøytene,er så spent,selv om jeg ikke tror det virker på meg.Dyrt er det også,men det får gå..håper jeg slipper å gå på disse i flere mnd og at jeg blir gravid NÅÅÅÅÅÅ:)..

har aldri fått en posetiv test,så jeg drømmer om det blå krysset:)

klem

Skrevet

HEI ALLE SAMMEN...

er ny her på nettsiden!

Har eggløsning ca 13 april....håper på full klaff da :)

lykke til alle sammen!

Skrevet

Vi blir april/mai prøvere!

Har egentlig vært klar for dette en stund, siden yngste mann er 7 år.

Men jeg har vært litt usikker, grunnet erfaringer fra tidligere svangerskap.

I helgen ble vi enige om at den sjansen vil vi ta en siste gang. Det har vært verdt det før! Jeg har EL i disse dager, litt ugjevn syklus etter å ha slutta på p-piller i januar.

Vi passa oss litt i helga, siden sjansen enda er stor for slutten av desember barn. Men framover nå kommer vi ikke til å være så forsiktige!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...