Gå til innhold

for en natt og morgen (sorry veldig sytete.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idet jeg skulle legge meg i går kveld begynte jenta mi å klage i senga si, ho hadde bæsja så da måtte jeg skifte bleie, mens jeg gjør det så hadde ho klart å tisse på pysjen så måtte den skiftes og da var ho selvfølgelig lys våken. Jaja bare å utsette sovinga da.

Da mannen min kom hjem klokka 1 var ho fortsatt våken.

ho var trøtt men finner bare ikke roen (voksesmerter karnsje.)

Snurrer rundt og rundt i senga så stanger ho hodet og gråter og sånn holder ho på.

Vi tok å la ho mellom oss i senga, men hver gang ho nesten sover så begynner ho å "vandre" rundt og rundt i senga.

Jeg er gravid (uke 24) og har sterk bekkenløsning så er ikke bare å finne en bra stilling med ho som holder på sånn.

Klokka var vel nesten halv 3 før ho endelig sov dypt. Jeg sovna også, vokna klokka 4 og klarte på en eller annen måte å komme meg ut av senga så jeg fikk flytta ho over i sin egen. etter mye om og men klarte jeg å sovne igjen. Så halv seks vokna ho igjen. Pappan tok ho med på stua så jeg skulle få sove, sov til i 7 tiden så voknet jeg av intens leggkrampe, jeg har hatt de innimellom før i denne graviditeten og i den forige, men dette var det værste jeg har kjent.

Jeg har også masse "mensen" murringer i magen. Som er ganske vondt.

Jenta mi var også veldig trøtt der på stua så jeg fikk mannen min til å komme med ho så ho skulle få sove litt til.

Ho sovner og etter en 15 minutter så har smertene gitt seg litt å jeg sovner også.

Så voknet jeg halv ti av at jenta mi var nesten av senga (krabbet i søvne)

Jeg klarte å få tak i ene foten hennes og hold ho men måtte rope på mannen min for da hadde både ryggen min og bekkenet låst seg slik at jeg klarte ikke å flytte på meg. Tok meg ti minutter å masse hjelp fra mannen min å komme meg opp av senga og inn i dusjen. ryggen er kjempe stiv bekkenet vondt og har problemer å strekke ut foten jeg hadde muskel krampe i tidligere, for det har gjort muskelen helt "stiv."

Klarte ikke å kle på meg selv engang. Hærlig du, og mannen min som skal på jobb i ettermiddag håper for guds skyld jeg er mer bevegelig da når jeg igjen skal være alene med jenta mi.

Skal til legen på mandgen å få en sykemelding så mannen min kan ta over permisjonen, jeg klarer jo ikke ta vare på jenta var når det er sånn. Får meg til å føle meg som verdens værste mor som når det er på det værste ikke får skifta bleier eller løftet henne når hun gråter og vil opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt greit å syte litt av og til, få det ut av systemet. Livet kan være hardt og brutalt av og til, hehe, men man må bare stå på og holde ut perioder som er litt strevsomme. Lykke til med resten av graviditeten og med snuppa di, går nok bedre etterhvert skal du se:)

Når far kan være hjemme, kan du slappe av litt og komme deg litt kanskje...

Skrevet

uff da. Heldigvis varer ikke graviditeten evig, så får håpe smertene gir seg da.

Jeg måtte le (unnskyld) av bildet av deg som får tak i foten idet hun holdt på å ramle ut, og så klarer du ikke bevege deg. Grusomt, jo!

Noe så tragikomisk er det lenge siden jeg har hørt! hehe.

Ikke vondt ment. Kjente bare så altfor godt den følelsen igjen.

Skrevet

Kan ikke han ta egenmelding til du får gått til legen mandag? Høres ut som du bør ha han hjemme?

Skrevet

Blir helt krise om han ikke går på jobb i kveld desverre, fra i morgen har de noen som kan steppe inn.

Heldigvis har ryggen kommet seg endel i løpet av de siste timene, Kom nok av at jeg hadde ligget fulstendig gærent, Bekkene er jo vondt da men det har det vært lenge.

Mannen min går ikke før klokka 5 idag så vi passer på at han tar kveldstellet rett før han går så er det bare en til to timer til ho er klar for senga.

Og vanligvis sover ho natta igjennom så det går nok bra.

Men var veldig tungt når jeg sto opp idag ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...