Gå til innhold

F*** J**** samboer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i disse dager driver vi å flytter inn i ny leilighet og jeg gleder meg masse. men blir så forbanna på typen som bare ligger å drar seg i senga mens vi har så sinnsykt mye å gjøre idag... vi får hjelp til flytting av de største tinga idag og det er ikke lenge til de kommer!!! forbanna drittsekk er hva jeg mener om typen akkurat nå. og i tillegg så prioriterer han fotballkampen senere idag enn at vi skal bli ferdig!!

Blir bare så ille frustrert når han driver med sånt,har prøvd å vekke ham i halvannen time uten at han engang reagerer,blir bare sur for jeg maser!!!

Jeg klarer ikke å gjøre så veldig mye heller da jeg sliter en del med bekkenet..

nei,måtte bare få ut litt frustrasjon her jenter=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gubben min , var "snart " på vei hjem. Og det er snart 10 timer sia.

Enda ikke hørt noe. Første gang jeg ikke er forbanna. Så nå skal jeg dra den så langt som jeg kan. Par øl ble plutselig 14 timers festing uten og ringe eller svare på mobilen..

Gjett om jeg gleder meg til han kommer inn døra (om han tørr komme hjem) hehhe...Han kjenner meg så det spørs:)

Å her blir det et stykk, forvirra,leiseg, unnskyldende mannfolk.

Og et stykk "klikk" kvinnfolk.

Og tilslutt en med syyykt dårlig samvittighet.

Tenkte sende han melding, siden han ikke har tatt tlf i natt, "du er nå blitt pappa" bare for å sette en tankevekker :)

Skrevet

Ikke at det er noen trøst, HI, men det der kunne like gjerne vært min samboer! Snakker om å mele sin egen kake alltid! Så vedder jeg på at han hadde bråvåknet ti minutter før flytteteamet skulle komme og dermed vært med og flyttet et par ting, for så å bruke det som argument etterpå: Jamen jeg var jo med, så hva er det du kjefter for?? Og fotballkampen tar alltid 1. pri her også.

Men planlegging og alt det som egentlig må gjøres før man faktisk bærer eskene ut av huset er det jeg som har stått for tidligere.

Mannfolk altså! Håper du klarer å jage ham opp fortere enn svint!

Skrevet

Hadde gjort en av to ting for å vekke han:

1: Finne fram de 2 største grytelokka jeg har, for så å stille meg rett over han å slå til som f...!!!!!!!!

2: Hente ei bøtte med iskaldt vann å slå over hodet på han!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Garantert at han kommer seg opp da.

Skjønner godt problemet ditt. Har selv en mann som er VELDIG flink til å prioritere andre ting en det som MÅ gjøres på hjemmebane. I tillegg er han også sportsidiot. Hva f... er det som er så spennende med den j.... sporten? Forferdelig kjedelig spør du meg.

Nei, STÅ PÅ DITT. Er begrenset hva du kan få gjørt selv nå, og da MÅ bare han prioritere på hjemmebane.

Skrevet

Hvordan godtar du noe sånt?

Og hva driver han egentlig med når han ikke kommer hjem om natta etter en fest?

Tro meg, her hadde det blitt kryss forhør og en skyllebøtte uten like.

Og ville nok sendt ei sånn melding jeg også, og slått av tlf etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...