Lille_Linn Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 mensen min hoppa over en mnd.. hatt en del symptomer, som svimmelhet, litt kvalme, ømme pupper ++ men fikk den denna mnd, som da jeg vanligvis skulle fått den om jeg hadde fått den mnd jeg ikke fikk det.. hatt den i 3 dager nå, men begynner å gå over.. pleier som regel å ha mens i 6dager. men vet ikke hva forskjellen på blødninger å mens er. kan jeg være gravid å enda ha mensen siden jeg hoppet over en mnd med mens?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hei! Høres ut som meg det der. Jeg har hoppa over mensen en del ganger nå. Eller hatt mensen annenhver mnd. Og blødd i færre dager enn jeg pleier! Men nå ser det ut som om syklusen min har stablisert seg igjen:o) Deilig! Du kan jo teste deg da? Om du er gravid. Men det kan også komme av at du tenker for mye på det! Lykke til! Klem fra
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Dette lurer jeg også på.. Har hatt en del symptomer etterpå.. Er det normalt å ha mensen i starten av svangerskapet?? Har veldig "stikk" nederst i magen, er dette et symptom?? Trenger sårt svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå