Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Vi har en gutt på nesten to år sammen. Jeg har lenge hatt lyst til å begynne å prøve på nr to, og vi var blitt enige om at jeg skulle slutte på pillen til sommeren. MEn igår sa han: Skal du ikke bare slutte med pillen allereder nå, så lager vi en baby til? JEg ble så glad og overraska, nå skal jeg spise ut pillebrettet jeg holder på med, så skal vi lage baby !! Jeg elsker den lille gutten vi har fra før, og gleder meg til å få et søsken til ham måtte bare dele gleden med noen
Mamman til M&E Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Så kjekt. Vi har en på 13 mnd og startet prøvingen på nr to nå :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 HI her Ja, bare tanken på at lillegutt skal få seg et søsken har fått meg til å gå rundt og smile i hele dag. (anonym siden det er en del som kjenner meg her, og jeg vil ikke dele det med så mange siden man aldri vet hvor lang tid man bruker på å bli gravid )
Mamman til M&E Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Det er ingen som kjenner meg her så derfor trenger ikke jeg være anonym :-) Vi prøvde i 1 1/2 år sist før det klaffer, håper det ikke går så lang tid denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Det gikk forholdsvis fort med nummer en, men det trenger ikke bety noe nå. Så, Jeg krysser fingerne for oss begge (og alle andre prøvere)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå