Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 1) ålte seg 2)satt selv 3)krabbel 4)gikk 5)snakket ??? babyen min er 7 mnd og gjør ingenting skikkelig enda, sitter litt selv og åler seg bakover men that's it. Hun har vel god tid=) hadde vært interessant å se hvor gamle deres barn var=) Ps - ønsker ikke bare svar fra de med vidunderbarn... =P
Psyche Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sønnen min: 1) Ålte seg-->6 mnd 2) Satt selv--> 5 mnd 3)Krabbet-->9 mnd 4) Gikk--> 8,5 mnd(med støtte) 5)Snakket--> Sa pappa når han var 8 mnd Dattera mi: 1) Ålte seg --> ca 5 mnd 2) Satt selv --> 8,5 mnd 3)Krabbet --> 8 mnd 4) Gikk --> 7 mnd(med støtte, langs bordet o.l.) 5) Snakket--> Har sagt mamma og pappa siden hun var 6 mnd(Ja, bevisst)
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Tenkte jeg kunne svare siden lillebror slett ikke er noe vidunderbarn, men helt perfekt for oss =) Han er 8 mnd 1. han åler seg ingen plass, men skubber seg ukontrollert bakover 2. han sitter ikke selv, ikke litt en gang 3. han krabber ikke, men har begynt å bøye beina opp under magen 4. han går da self ikke enda 5. han snakker heller self ikke enda Storesøster var tidligere, men husker ikke eksakt hvor masse. Jeg bryr meg ingenting, han koser seg =)
Snupi27 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 jeg vil oxo slenge med på den, moota m storesøster&lillebror =) Hun er 8 mnd 1. her er det ingen åling noen vei 2. hun satte seg selv opp da hun var litt over 8 mnd 3. ingen krabbing men kommer seg opp i krabbestilling 4. går ikke selv 5. kan si mamma, men ikke bevisst
Marius og Jonas! Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Gutten min gjør ingen av delene bortsett fra å krabbe. Hoppet tydeligvis over ålinga...... Han er snart 8 måneder. Legen på 6mnd kontrollen sa at de helst skal krabbe før de sitter selv, skal finne balansen selv, så vi stresser ikke med å lære han å sitte.
pink1254788 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Nikolai er 9 mnd 1) ålte seg - gjorde aldri det 2)satt selv - 7 mnd 3)krabbet - 6,5 mnd 4)gikk - går ikke selv ennå, men går rundt bord ol. 5)snakket - mye dadd dadd og dæ-dudd, mamamamam noen ganger, men tror ikke det er bevisst. Mye lyd ihvertfall
Marolla Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 1. Hun ålte seg aldre. Skubbet seg kanskje bakover en og annen gangen. Hun var mye mer på det å rulle seg frem og tilbake dit hun ville. 2. Hun satt seg opp selv da hun var 7 mnd 3.Krabbet uka etter at hun satt seg opp selv 4. Gå uten støtte gjør hun ikke ennå, men hun løper rundt bordet. 5. Hun sier: Datt, knapp, titt titt tei, Hei, hadet, mamma, pappa, psss (pus). Det første titt titt kom da hun var 8 mnd.
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Litjen er 7 1/2 mnder nå 1) Ålte seg da han var 5 mnder 2) Han sitter selv nå men går ikke langt fra han! Litt rund i rompa enda! 3) Ikke mye krabbing nei! Kommer seg opp på alle fire men stuper heller fremover!! 4) går ikke enda! Kanshe ett par skritt når jeg holder han da! men er helt gele enda! 5) Han kan si pappa! Ikke bevisst enda men. åsså sier han "isa" (han heter isak) men ellers bare lyder! MASSE lyder!!
<Lilja> Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jenta mi er 8,5 måned 1. ålte seg da hun var nesten 7 mnd 2. satt selv rundt 8 mnd, fortsatt litt ustødig, men hun sitter sjelden på gulvet så det går bra. Har begynt å prøve å komme seg opp i sittende stilling selv. 3. Har stått og gynget på alle fire siden hun var 7 mnd, men krabber ikke enda. 4. Har nylig skjønt at man kan sette en fot foran den andre, men er ganske så stiv i beina når vi prøver. 5. Første ordet var pappa, tror hun sa det rundt 6 mnd, men det var neppe bevisst. Nå sier hun pappa, hei, hadet. Roper, hyler og babler en hel masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå