Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar fra man retter på selvangivelsen til man får den tilbake? Å må jeg sende den pr. post om jeg vil ha den tilbake i posten, eller kommer den i posten selv om jeg sender inn endring på internett?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hvis du retter eller ikke, så får du ikke noe tilbake før nærmere juni når skatteoppgjøret skal komme. Og da får alle regnestykket i posten.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Så man får ikke noe svar på om det blir gjort endringer i beløpet pga. det man skrev, før det er utbetaling?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Du kan gå inn og se endringene dine på internett etter at du har utført de. Det er en link som heter "Se oppdatert skatteberegning". Du får da beløpet som de mener at du skulle ha betalt inn utfra de nye opplysningene du har oppgitt. Da kan du bare trekke dette beløpet fra hva du faktisk har betalt, og finne ut om du får baksmell eller får igjen penger.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Hm.. Okey.. Er litt treig på detta skjønner jeg.. Jeg har fått vite at jeg får igjen over 20 000. Men det er i skatteklasse 1, å jeg skal over i skatteklasse 2.. Så da står det der da hvor mye de mener jeg skal ha igjen, ut i fra de nye opplysningene? Å så må jeg regne ut det evt. nye beløpet selv? Vet du hvor lang tid det tar fra man sender endringer til man får vite evt. nytt beløp da? Tusen takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå