Gå til innhold

hemorider....

Anbefalte innlegg

Skrevet

under en uke igjen til termin , trodde jeg hadde sluppet unna men i går kveld med treig mage -----dukket DEN digre opp ( blødde litt med en gang).

Utrolig vondt !! både i natt og å sitte nå.. har hemoridekrem ( innkjøpt til etter fødsel av en forutseende veninne;-) men er det noen som vet hvor lang tid det tar før den virker/smertene gir seg ??

Noen erfaring med å føde sånn?? svir jo og gjør vondt hele tiden....

Andre tips ?

Er kjempesliten, har vondt og er desperat !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

kan noen muntre meg opp ? det er sååå voooondt !

Skrevet

Gjør alt du kan for å bli kvitt den forstoppelsen, da pleier hemoroider å roe seg.

Andre råd er å legge på en pose med isbiter og gjøre knipe øvelser.

Har ikke opplevd å føde med hemoroider, men har fått dem under/etter fødsel.

Skrevet

spiser svisker på harde livet ;-)

men den digre klumpen som stikker ut, skal den dyttes inn igjen ???

Skrevet

Få resep på stikkpiller av legen. Eneste som hjelper meg. Kremen virker dårlig. (og dytt den forsiktig inn igjen..)

Skrevet

Takk for svar og råd !

er de stikkpillene noe jeg kan bruke mens jeg er gravid ?? hva heter de ev ( må vel ringe legekontoret og da er det ofte raskest å spørre etter resept- legetime er det jo noen ukers ventetid på å få..fikser ikke gå sånn særlig lenge kjenner jeg, håpløst å sette/reise seg..

Skrevet

Ikke fortvil helt ennå! Det trenger ikke gjøre like vondt/være like ille i morgen, men ring legen og få en ø-hjelpstime i morgen den dag. Ingenting å vente på. Alt det reseptfrie kan du bare glemme, hjelper ingenting på virkelige problemer. Selv fikk jeg krem på resept som har hjulpet sånn halvveis, har mer tro på stikkpiller.

Lykke til. Skikkelig kjipe greier, men vi er altså flere i den båten.

Skrevet

Takker ! da får jeg prøve legen, mulig jeg kan få resept uten time også, vet du om det må undersøkelse til ?

Skrevet

Nix, ingen undersøkelse på meg i hvert fall - heldigvis! Ikke det kjekkeste å vise fram ;)

Skrevet

;-))))))))))))))

lykkelig nå ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...