minimegogtrollet Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 vi var så heldige å bli foreldrer i fjor sommer, noe av det aller beste som har hendt meg og min samboer! :-) Og nå som vi får skatteoppgjøret vet jeg at jeg kan "skrive av" på skatten, det jeg lurer på er hvor mye og hva? noen som har litt mer erfaring??
askeladda Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Fikk også baby i fjor sommer. Er litt usikker på om man kan skrive av noe på skatten nå, eller om det bare blir når man kan dokumentere utgifter til barnepass, når han begynner i barnehage.
minimegogtrollet Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 det kan jo selvfølgelig være. Jeg vet så altfor lite om dette:-)
jeg fant firkløvern Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 I utgangspunktet tror jeg ikke du kan skrive av noe, blir når barnet begynner i barnehage.
snartmammapåny Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Kan nok ikke skrive av noe før barnet begynner i bhg (eller hvit dagmamma). Mener man også kan avskrive reiseutgifter til levering og henting om dette overskriver en viss sum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå