Gå til innhold

I dag har mamma og pappa vært gidt i 40 år!!!! <3


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Lenge leve kjærligheten! ;)

 

I går var de på teater også har de overnattet på hotell i natt på samme hotell og samme rom som for 40 år siden. Senere i dag skal de spise middag med farmor som er den eneste gjenlevende av foreldrene deres. I mellomtiden skal jeg snike meg inn i huset deres og sette frem en bukett med 40 roser, hjertesjokolade og et bilde som jeg har scrappet til dem som en hilsen fra barn, svigerbarn og barnebarn. ;)

 

Hurra for mamma'n og pappa'n min!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! Artig at de skal bo på samme hotellrom da! 40 år er imponerende. Mine foreldre er på 38. året, så det blir nok en liten feiring om noen år her også:)

 

Håper det er meg om 35 år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!! 40 år!!! Det er lenge det!!!

 

Mine besteforeldre var gift i 56 år når morfar døde. Da har man virkelig delt et helt liv sammen altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått telefon fra to rørte foreldre! ;) Overraskelsen falt i smak. Mamma hadde gått opp i stua først og satt i et hyl så pappa kom løpende til. De var så fornøyd og mistenkte nok at det var jeg som hadde ordnet alt og ikke mine to brødre.

 

Pappa hadde slått på stortromma og ga mamma et smykke med rubin (rubinbryllup, vet dere!) og diamanter, en diamant for hvert nytt familiemedlem i løpet av disse 40 årene! Pappa er så romantisk!! ;)

 

De er virkelig forbilder for oss barna og i og med at jeg også har svigerforeldre som kan feire rubinbryllup i år så føler jeg at oddsen er god for mannen og meg. Farmor og farfar skulle ha feiret krondiamant bryllup i desember (65 år), men farfar døde jo en mnd før. Mormor og morfar rakk vel å være gift 50 år + før morfar døde. Ligger i slekta å være lykkelig gift. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...