storebror og junibaby=) Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 er det no system de sender ut selv.givelsen på?? Det er ihvertfall ikke alfabetisk. æsj,dumme postdame*SUKK*hehe
Minnie Mom Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Søsteren min og de har heller ikke fått, tror fristen for at de skal være mottatt er på onsdag.
Guttemamman:-) Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Neida..... treg postmann her også:-( Og nei det kan ikke gå alfabetisk, jeg begynner nemlig på A!!! Irriterende he he...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg tror det er posten her som er treg, jeg har ikke fått min, sambo har ikke fått sin, og ingen andre jeg vet om her har fått enda heller Utrolig irriterende hehe..
Løven,fisken og vekten Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Her har vi heller ikke fått... man må nok bare smøre seg med tålmodighet;)
hælledussen Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Sorry, posten har til den 10 april på å dele ut selvangivelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå