Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Er 4 dager på overtid og har ikke ny kontroll hos legen før på torsdag, da er jeg 8 dager over. Så har jeg overtidskontroll på sykehuset den 16 og da er jeg 14 dager over. Er dette vanlig eller burde jeg ha flere kontroller nå som jeg er på overtid?
volvo-mamma Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 om du har fin form og ikke noen komplikasjoner trenger du ikke flere kontroller Jeg har alldrig kommet meg til den overtids kontrollen hos legen, har alltid fått før. med første fikke jeg på dagen jeg skulle til legen.. hehe
Modesty Blaise Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg haddde termin 30,mars og var på kontroll hos JM den 2.april, og har fått ny time hos henne 8.april. Har ikke fått time på sykehuset enda men har gitt klar beskjed om at jeg nekter å gå en dag over 14.dager..... Det er vel en regel at så lenge man føler seg i fin form og kjenner bra med aktivitet så har både du og den lille det bra. Lykke til da. Håper det blir vår tur snart. Klem fra meg (7 dager på overtid i dag)
Dizzie_mortil3 Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Lykke til, både hovedinnlegger og Modesty Blaise! Kjedelig å gå og vente over termin, men lite annet man kan gjøre så lenge det ikke er indikasjon for å bli satt i gang!
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Takk for svar. Joda formen er jo grei den, bare så dritt lei. Litt lite aktivitet til tider sammenlignet med hva jeg er vant til, men om jeg spiser eller drikker noe søtt får jeg respons så da er vel alt greit. Forrige gang fikk jeg også den dagen jeg skulle til legen, gikk da 4 dager over. Håper han kommer snart. Lykke til til deg også Modesty Blaise *overtid* De små nurkene komme nok snart HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå