Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jenta vår på 18 mnd har gått i barnehage siden hun var 1 år. Det bekymrer meg litt at hun ikke har noen problemer med at jeg går fra henne når jeg leverer i barnehagen. Hun strekker armene til barnehagepersonalet og vinker til meg.. Burde hun ikke være litt mere lei seg for at jeg drar? Lurer på om jeg jobber for mye...
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Tror ikke det er noe å bekymre seg for. Her syntes også gutta det er helt greit når vi går. (er 15mnd). Regner med at det er et tegn på at de trives å har det bra. Men de er veldig glade når mamma kommer å henter da.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jenta mi har vært akkurat slik i det halve året hun har gått i barnehage. I begynnelsen syntes jeg det var litt sårt at hun ikke brydde seg om at jeg kom eller gikk, men bare ville leke i barnehagen. Men etterhvert skjønte jeg at jeg heller burde være kjempeglad for at hun har det bra og trives i barnehagen. Jenta mi vil ofte ikke være med hjem med en gang jeg kommer og henter henne. Det føles ikke helt bra alltid - men etterhvert har jeg også skjønt at hun ikke liker å bli avbrutt midt i en morsom lek. Hun må få gjøre ferdig det hun holder på med og vise meg hva hun gjør - og så er det greit å gå hjem etterpå.
mai mammaen til to Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 sånn er datteren min på snart to år og... er vel sånn vi alle vil at det skal være? dattern min er alltid kjempe glad når jeg kommer å henter henne. da løper hun rett og kysser meg..
ukjent Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Fikk høre av personalet i bhg til sønnen min at det er positivt. Det betyr at ungen er trygg. Sterk seperasjonsangst kan derimot være tegn på det motsatt, sa de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå