Gå til innhold

Bæsj, tiss, promp....


Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere når barna kommer inn i denne fasen??

 

Gutten min synes det er sååå moro å si bæsj til alt mulig. jeg synes ikke det er like festlig... sier at jeg ikke synes det er noe moro, men han ser ikke ut til å bry seg om det gitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren vår har også vært i dette fasen. Endel utrykk har jeg gitt klar beskjed om at jeg liker dårlig mens det aller meste prøver jeg å overse... Det funker faktisk aller best ;o)

Skikkelig sjarmerende den der tiss-bæsj-promp-fasen.... ;o)

Skrevet

Overse det, ting som ikke får oppmerksomhet er ikke morsomt lenge. Han skader ingen med å si det og overser du at han sier det blir det ikke mye morsomt lenge.

 

Vi har hatt faser der guttungen har spyttet og sagt sånne ord. Vi overså det, de fasene gikk fort over.

Skrevet

hehehe..."dette fasen" faktisk...hehe...jaja... ;o)

 

Jaja... ble litt skrivefeil her men..... utrykk = uttrykk

Skrevet

Ja da skal jeg gjøre det, takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...