Mamma2OO5 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 hva gjør dere når barna kommer inn i denne fasen?? Gutten min synes det er sååå moro å si bæsj til alt mulig. jeg synes ikke det er like festlig... sier at jeg ikke synes det er noe moro, men han ser ikke ut til å bry seg om det gitt..
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Datteren vår har også vært i dette fasen. Endel utrykk har jeg gitt klar beskjed om at jeg liker dårlig mens det aller meste prøver jeg å overse... Det funker faktisk aller best ;o) Skikkelig sjarmerende den der tiss-bæsj-promp-fasen.... ;o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Overse det, ting som ikke får oppmerksomhet er ikke morsomt lenge. Han skader ingen med å si det og overser du at han sier det blir det ikke mye morsomt lenge. Vi har hatt faser der guttungen har spyttet og sagt sånne ord. Vi overså det, de fasene gikk fort over.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 hehehe..."dette fasen" faktisk...hehe...jaja... ;o) Jaja... ble litt skrivefeil her men..... utrykk = uttrykk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå