Gå til innhold

Trening/svømming- grupper for gravide i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det finnes noen slike grupper i Trondheim? Er alt for mye stille og rolig, og hater å gå turer alene, får aldri noen med meg. Har lyst å begynne å trene eller svømme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er så langt på vei har du muligheten til å melde deg på et forskningsstudie på trening i svangerskapet. Du har sikkert fått/får info i forbindelse med ultralyd. Jeg var heldig og kom med på treningsgruppa, så nå skal jeg være med på gruppetrening på sykehuset en gang i uken og egentrening to ganger i uken.

Ellers så har jeg også veldig lyst å svømme, men er ikke herfra så vet ikke om andre steder å svømme enn pirbadet, og det er jo rådyrt. Så si gjerne i fra hvis du finner ut noe.

Skrevet

Er i uke 16... hvor melder du deg inn på dette?

Nei, vurderer å kjøpe årskort, bare 320kr i mnd, men hvor vits er det for et år liksom.. dessuten er jeg ikke herfra jeg eller, så ikke mange å dra sammen med:(

Skrevet

når du får time til ultralyd, så får du info om forskningsprosjektet samtidig. Da bare ringer du, mailer eller sender melding og melder deg på. Men det er 50/50 sjanse for å komme på treningsgruppa og kontrollgruppa da. Og før du får vite det, så må du på sykehuset og ta glukosebelastningstest og litt blodprøver, så får du inn til en fyisoterapeut som gjør noen undersøkelser og sier fra om hvilken gruppe du har kommet med på. Jeg tror kanskje jeg hadde meldt meg av hvis jeg ikke kom på treningsgruppa.

Tror det er fint å dra på babysvømming på pirbadet også, så du kan jo få bruk for årskortet.

Hvor er du fra? Jobber du eller er du student?

Skrevet

Oki, får høre om det da:) Bare 3 uker til jeg skal dit:)

Ja, får vurdere det..

Er fra helgeland, og jobber... enn du?

Skrevet

Du har jo husebybadet da, tror det koster 200 kr mnd men da må du binde deg for et år, men da har du tilgang til treningsrom og basseng..

Veit hva du mener med og ikke orke dra på tur aleine, er jo kjeeeempe kjedelig..

Heller ikke fra tr.heim så ikke bare, bare og få med seg folk heller, de jeg kjenner fra tr.heim bor så spredt fra der jeg bor..

Hvor fra helgeland er du? Samboeren min er derfra...

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale Elixia treningsstudio. Trener selv i Fossegrenda, og der er det kjempefint og de har et DEILIG oppvarmet basseng. Er både gruppetimer i vann og mulighet til å svømme selv. Har tenkt å være med på "Mor og barn" timer når babyen kommer også. Er litt dyrt der, men absolutt verdt det!! Er forresten fra Mosjøen selv ;)

Skrevet

Ok, høres jo bra ut... er fra Brønnøysund jeg da :) Og er foressten HI :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...