Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere idag da ? har dere noen planer denne søndagen eller er søndag hviledag ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg også :o)

Jeg har sykt barn her med feber og hoste så vi må nok holde oss innendørs i dag også..... Blir nok endel legobygging på far og datter i dag også (far er minst like glad i det som datteren...hehe)

Tror faktisk jeg skal forsøke å være litt husmor i dag. Har noen gulv som skriker etter en omgang med moppen, og kanskje ta en runde med støvkluten hvis iveren tar overhånd.... ;o)

Skrevet

sykt barn er ikke morro.. håper hun blir fort frisk da :)

hihi.. rart at alltid mannfolka syns lekene til barna er gøy :) min mann kan sitte å leke selv etter mini har lagt seg for kvelden.. hehe..

idag har mannen bursdag.. så vi får besøk og jeg har bakt kaker.

Skrevet

hehe... ja, disse mennene bli vel aldri heeeeelt voksne kanskje...hihi ;o)

Kjedelig med sykt barn ja... nå har det vært mye forkjølelse og sånt etter jul.... Håper våren kommer snart og at hun da kan få være frisk i mer enn ei uke av gangen....

Lykke til med feiringa.... kake høres godt ut.... ;o)

Skrevet

God morgen! Vi får besøk av et vennepar i dag, ellers blir det vel en slappe av og kose dag.

Skrevet

Ingen planer. Gubben er på jobb. Leke litt med barn, bade ei bikkje og litt klesvask kanskje??

Skrevet

Foreløpig ligger kællen og sover, men etterhvert skal vi på besøk til min pappa og i kveld skal vi på fotballkamp og se FFK banke Molde;o)

Skrevet

Vi skal snart spise frokost..etter det må jeg prøve å gjøre litt i huset før vi går ut en tur..og i ettermiddag skal vi på kaffi til ett vennepar..gleder meg!

ha en knall fin dag dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...