Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hva skal dere idag da ? har dere noen planer denne søndagen eller er søndag hviledag ?
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 God morgen til deg også ) Jeg har sykt barn her med feber og hoste så vi må nok holde oss innendørs i dag også..... Blir nok endel legobygging på far og datter i dag også (far er minst like glad i det som datteren...hehe) Tror faktisk jeg skal forsøke å være litt husmor i dag. Har noen gulv som skriker etter en omgang med moppen, og kanskje ta en runde med støvkluten hvis iveren tar overhånd.... ;o)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 sykt barn er ikke morro.. håper hun blir fort frisk da hihi.. rart at alltid mannfolka syns lekene til barna er gøy min mann kan sitte å leke selv etter mini har lagt seg for kvelden.. hehe.. idag har mannen bursdag.. så vi får besøk og jeg har bakt kaker.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 hehe... ja, disse mennene bli vel aldri heeeeelt voksne kanskje...hihi ;o) Kjedelig med sykt barn ja... nå har det vært mye forkjølelse og sånt etter jul.... Håper våren kommer snart og at hun da kan få være frisk i mer enn ei uke av gangen.... Lykke til med feiringa.... kake høres godt ut.... ;o)
Mammat4 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 God morgen! Vi får besøk av et vennepar i dag, ellers blir det vel en slappe av og kose dag.
hund&barn@fullrulle Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Ingen planer. Gubben er på jobb. Leke litt med barn, bade ei bikkje og litt klesvask kanskje??
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Foreløpig ligger kællen og sover, men etterhvert skal vi på besøk til min pappa og i kveld skal vi på fotballkamp og se FFK banke Molde;o)
småtroll:) Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Vi skal snart spise frokost..etter det må jeg prøve å gjøre litt i huset før vi går ut en tur..og i ettermiddag skal vi på kaffi til ett vennepar..gleder meg! ha en knall fin dag dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå