Dibber Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Fødte barn nr tre i oktober 2006, og fikk ingen pressrier. Jeg lurer på om noen vet hvorfor?
Fire småtroll Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk ikke det med førstemann. Prøvde alt jeg kunne å presse han ut på bare viljestyrke, men det gikk jo ikke så det ble sugekopp... Eneste forklaring jeg fikk var at kroppen var utslitt. Da det endelig var full åpning var det 1,5 døgn siden vannet gikk og to døgn siden riene startet. I følge jordmor klarte ikke kroppen mobilisere mere krefter... Og jeg var virkelig helt utslitt, lenge etterpå.
Dibber Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk ikke snakket med jordmor om dette etter fødselen. Jeg brukte lang tid på fødselen, så var skikkelig utslitt mot slutten. Trodde jeg skulle dø (har født to ganger før og aldri har jeg trodd at jeg skulle dø før...). Da det var full åpning hadde jeg brukt nesten to døgn på åpningsriene. Var utmattet lenge etterpå jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå