Gå til innhold

Litt trist nesten..


Newton & Prinsessen på erten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser sånn babyprogram og blir litt satt ut.

 

Lillemor er blitt 10 mnd., ordentlig stor, flott jente, går med støtte og klatrer over alt og prater litt. Snart er hun ikke baby lenger og jeg føler at jeg nesten har lyst til å tviholde på denne babytiden.

 

Vi skal ikke ha fler barn.. Hadde planer om tre, men slik det er nå blir det bare 2.

Den er så rar den tanken på å aldri mer skulle ha en "fersk" baby :-/

 

 

Hvordan føler dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner jeg godt..

Jeg venter på å få samboeren til å gi et klarsignal... ;o)

Hehe=)

 

Og faktisk, den ventetiden er forferdelig.

Gå i butikker og se på de søte babyklærne, vognene og alle de nyfødte.. *sukk*

Når jeg ser babyting eller babyer får jeg skikkelig sånn... Hva skal jeg si?

Jeg aner ikke, men var på Ikea idag og så en liten baby. Fikk en sånn merkelig følelse der og da.

Hjelpes.... :o)

 

Det haster jo ikke for min del, men føler at det kanskje ville vært det beste akkurat NÅ å få en baby. Så kan jeg ta utdannelsen min hjemme, og når babyen er stor nok til å gå i bhg så har jeg jobb..

Men.. Samboeren er ikke heeelt der enda. :o)

 

Men jeg blir snart gal av å se små nyfødte nurk snart...

=)

 

Det merkeligste er at jeg IKKE har hatt det slik før, kom for noen mnd siden.

Før følte jeg bare avsky mot å få en ny baby ;)

Hehehe=)

 

Nå gjør jeg vel kanskje deg bare enda mer babysjuk, sorry!! ;)

Skrevet

jeg føler at det er litt trist å ikke skulle ha en liten en til. er så definitivt liksom. kan rett og slett ikke være så egoistisk å starte med en til.

 

har blitt veldig opptatt av prevensjonen etter den beskjeden. vet jeg er veldig fruktbar så tar ingen sjanser nå. blir vel til å prøve overtale mannen til å kutte strengen elelr spare opp nok til å ta en operasjon selv.

 

får håpe jeg blir tante etterhvert så jeg kan låne en baby

Skrevet

Vi er også ferdig med å få barn. Litt vemodig, men samtidig er det jo godt også. Nå begynner barna bli større og mer selvgående, det er mer å finne på, det er lettere for vond nakke osv osv. Gubben har kappet strengen og det nytter ikke begynne tenke på noen baby uansett :)

Skrevet

Sukk, her blir det heller ingen flere barn :-(

Gubben ble "uskadeligggjort" for over ett år siden (har dog ikke tatt den siste prøven for å se om inngrepet var vellykket, så 100 % sikker er vi ikke, da), men så langt ser det ut til at inngrepet var vellykket. Men man kan jo håpe på et lite mirakel.....

Hos oss er det ikke krise om det skulle komme flere, men sånn rent praktisk er fire unger nok. Men det er rart å tenke på at jeg aldri mer skal få lov til å være gravid og å føde et nytt liv, særlig siden jeg har såpass greie fødsler og får så nydelige barn :-)

Men må vel bare innse at nok er nok og at de barna jeg har også skal følges opp på en ordentlig måte. Tar bare litt tid å føle at det er greit, liksom......

Skrevet

Jeg er egentlig ganske fornøyd slik jeg har det nå. Situasjonen kunne nok sikkert vært annerledes dersom partneren min virkelig ønsket seg barn. Det er klart at det er er litt vemodig å tenke på av og til, men man må innse sine begrensninger.

Skrevet

Nei, jeg syns det er supert at de vokser til og blir mer selvhjulpne og bedre i å kommunisere. Er ikke noe "babymenneske" ;-)

Har to på 15 mnd og 3,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...