Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 klarer ikke å sove uten bh og ammeinlegg, da det gjør vondt å ligge på brystene uten. klarer dere å sove uten noe over de?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Sov med bh de første 6-7 månedene, men etter det har jeg sovet naken. Hun ammer ikke så mye lenger (3-4 ganger i døgnet), og har ikke tid til å ta så mye hver gang, så melkeproduksjonen har gått drastisk ned og jeg kan ikke huske sist jeg hadde sprengfulle pupper og lekkeasjer..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Truse, BH med ammeinnlegg og sokker. Må ha BH ellers blir det fort vått i senga. Og sokkene har blitt et must etter at jeg stadig vekk er ute å tasler på gulvet.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg sover med truse og singlet. Ammer 2 ganger om natta, men har ikke hatt lekkasje på etpar måneder. Hadde ikke lenger behov for bh når mini var ca 4 mnd.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 jeg sover med bh og ammeinnlegg fortsatt, gutten vår er 6 mnd nå. Håper jeg snart kan sove naken igjen, skikkelig lei av å ha på bh hele døgnet utenom når jeg står i dusjen.
r r r Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 T-skjorte og truse og noen ganger sokker eller bh i tillegg. Har nesten ikke lekket eller hatt spreng denne gangen (barn nr3) så jeg brukte ikke bh med innlegg om natten mer enn den første måneden - med de to første brukte jeg det så lenge jeg ammet (hhv 6 og 9 mnd). T-skjorten bruker jeg fordi jeg smører brystene med salve om kvelden. Vil ikke søle til dyna. I tillegg er det greit å ha klær på skuldre/rygg når jeg ligger halveis utenfor dyna og ammer 1-2 ganger om natten.
Hildemor fra vest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Sover naken jeg..Lekker ikke denne gangen heldigvis..Lillegutt sover hele natten;-)
Histepist Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Har en sånn ammesinglet, de er veldig deilige på nattan. Hadde jeg ikke hatt den og inlegg hadde det blitt veldig vått!
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 jeg sover i bare trusa, har lagt et håndkle i senga sånn at jeg ikke skal grise til laken og madrass med melk... Dusje må jeg gjøre hver morgen alikevel, så det gjør ikke noe om jeg søler litt
LadyLuck & Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 truse (et must da jeg blør enda) tykke sokker (kaldt på gulvet) og et hånkle etc over puppene (mot lekasje)
enpå3ogenpå1 Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Chanel nr. 5 (hihihihihi) neida, her sover vi nakne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå