Gå til innhold

hva sover dere i om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke å sove uten bh og ammeinlegg, da det gjør vondt å ligge på brystene uten. klarer dere å sove uten noe over de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov med bh de første 6-7 månedene, men etter det har jeg sovet naken. Hun ammer ikke så mye lenger (3-4 ganger i døgnet), og har ikke tid til å ta så mye hver gang, så melkeproduksjonen har gått drastisk ned og jeg kan ikke huske sist jeg hadde sprengfulle pupper og lekkeasjer..

Skrevet

Truse, BH med ammeinnlegg og sokker.

Må ha BH ellers blir det fort vått i senga.

Og sokkene har blitt et must etter at jeg stadig vekk er ute å tasler på gulvet.

Skrevet

Jeg sover med truse og singlet. Ammer 2 ganger om natta, men har ikke hatt lekkasje på etpar måneder. Hadde ikke lenger behov for bh når mini var ca 4 mnd.

Skrevet

jeg sover med bh og ammeinnlegg fortsatt, gutten vår er 6 mnd nå.

Håper jeg snart kan sove naken igjen, skikkelig lei av å ha på bh hele døgnet utenom når jeg står i dusjen.

Skrevet

T-skjorte og truse og noen ganger sokker eller bh i tillegg. Har nesten ikke lekket eller hatt spreng denne gangen (barn nr3) så jeg brukte ikke bh med innlegg om natten mer enn den første måneden - med de to første brukte jeg det så lenge jeg ammet (hhv 6 og 9 mnd). T-skjorten bruker jeg fordi jeg smører brystene med salve om kvelden. Vil ikke søle til dyna. I tillegg er det greit å ha klær på skuldre/rygg når jeg ligger halveis utenfor dyna og ammer 1-2 ganger om natten.

Skrevet

Sover naken jeg..Lekker ikke denne gangen heldigvis..Lillegutt sover hele natten;-)

Skrevet

Har en sånn ammesinglet, de er veldig deilige på nattan.

Hadde jeg ikke hatt den og inlegg hadde det blitt veldig vått!

Skrevet

sover kun i truse..

Skrevet

jeg sover i bare trusa, har lagt et håndkle i senga sånn at jeg ikke skal grise til laken og madrass med melk... Dusje må jeg gjøre hver morgen alikevel, så det gjør ikke noe om jeg søler litt :P

Skrevet

truse (et must da jeg blør enda)

tykke sokker (kaldt på gulvet)

og et hånkle etc over puppene (mot lekasje)

Skrevet

Chanel nr. 5 (hihihihihi) neida, her sover vi nakne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...