Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 #1 Skrevet 5. april 2008 Og jeg som ikke får sove.... så kjedelig! Får bælme en flaske rødvin og klø meg litt i ræva. Pleier å hjelpe!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Syntes da overskriften var fengende og tenkte å melde meg inn her, men når du begynner med rævkløing så hopper jeg av her=) Rødvinderimot takker jeg ja til=)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 Du trenger ikke klø meg i ræva du... Det klarer jeg utmerket selv!
Gjest Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 For all del, jeg hadde heller klina med satan enn å klø deg i ræva......... usjjjjjjj..................
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 5. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2008 Hadde ikke turt å klødd meg i ræva hvis jeg var deg heller...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 jasså er du redd for at fitta begynner å glefse etter fingrene til den som klør:-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Dæven du har drekki for mye nå og er vel klar for å ta med deg den feite ræva di i senga nå eller..............? Det er ikke snakk om å tørre, det er snakk om at jeg ville havner i spasmer og sammentrekkninger bare ved å se på ræva di, i tillegg til å fått bulemi......
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 Det er du som ymta fram på å klø meg i ræva.... skrev bare at jeg skulle det. Ingen fikk vel tilbudet.....?? Ræva mi er feit og god! Akkurat som den skal værra!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Nææææææææhhhh....men hadde du hold den feite ræva di uten om emne her så ville tråden vært perfekt, med tanke på fittekjærringer og rødvin.......
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2008 Drit nå i den feite ræva mi da og pass på din egen ræv! Kan kage en ny tråd jeg hvis du har ræv fobi...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Enestem med ræv-fobi her inne er meg:-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Feite ræver og klø tendenser gjør meg faktisk veldig dårlig ja
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2008 Jajaja... bli med å syng på neste tråd da vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå