Gå til innhold

Har alle fittekjærringene lagt seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som ikke får sove.... så kjedelig! Får bælme en flaske rødvin og klø meg litt i ræva. Pleier å hjelpe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes da overskriften var fengende og tenkte å melde meg inn her, men når du begynner med rævkløing så hopper jeg av her=)

Rødvinderimot takker jeg ja til=)

Skrevet

Du trenger ikke klø meg i ræva du... Det klarer jeg utmerket selv!

Skrevet

For all del, jeg hadde heller klina med satan enn å klø deg i ræva......... usjjjjjjj..................

Skrevet

Hadde ikke turt å klødd meg i ræva hvis jeg var deg heller...

Skrevet

jasså er du redd for at fitta begynner å glefse etter fingrene til den som klør:-)

Skrevet

Dæven du har drekki for mye nå og er vel klar for å ta med deg den feite ræva di i senga nå eller..............?

Det er ikke snakk om å tørre, det er snakk om at jeg ville havner i spasmer og sammentrekkninger bare ved å se på ræva di, i tillegg til å fått bulemi......

Skrevet

Det er du som ymta fram på å klø meg i ræva.... skrev bare at jeg skulle det. Ingen fikk vel tilbudet.....?? Ræva mi er feit og god! Akkurat som den skal værra!

Skrevet

Nææææææææhhhh....men hadde du hold den feite ræva di uten om emne her så ville tråden vært perfekt, med tanke på fittekjærringer og rødvin.......

Skrevet

Drit nå i den feite ræva mi da og pass på din egen ræv! :) Kan kage en ny tråd jeg hvis du har ræv fobi...

Skrevet

Enestem med ræv-fobi her inne er meg:-)

Skrevet

Feite ræver og klø tendenser gjør meg faktisk veldig dårlig ja

Skrevet

Jajaja... bli med å syng på neste tråd da vel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...